zwanger/ veel buikpijn

A

Anoniem

Guest
hallo,

ik ben  nu 5 dagen overtijd en heb op de 1e dag overtijd een test gedaan. Die leek positief te zijn, een vaag lijntje maar toch te zien. Voor alle duidelijkheid ga ik morgenochtend nogmaals testen bij de huisarts. Nu heb ik al eens een miskraam gehad, nu al 5 jaar geleden. Toen was ik 7 a 8 weken zwanger maar nooit iets van gemerkt totdat ik erachter kwam dat ik (na jaren pilgebruik)maar niet ongesteld werd. Ik dacht van regel te zijn. Dmv een test ontdekte ik dat ik zwanger was, een dag daarna was het al ,mis.. ineens bloedverlies en een dag er na was alles weg...

Nu ben ik dan nog maar ongeveer 4,5 week zwanger (zoals lijkt)en heb constant het gevoel dat ik menstrueer, soms heel hevig en soms wat zwak. Heeft iemand hier ervaring mee, ben namelijk elke keer dat ik naar het toilet moet bang dat ik bloed zal gaan zien.
Verder heb ik wel  kwaaltjes zoals misselijkheid, pijnlijke borsten, dus zwanger? Ik laat jullie het weten.. Wie helpt mij uit deze onzekerheid?

groetjes

Hoi, ik ken wel het ''ik moet ongesteld worden'' gevoel..
Toen ik pas zwanger was had ik dat ook hoor, en ook ken ik het van de eerdere twee keer dat ik zwanger was. Dat gevoel hoort er volgens mij wel een beetje bij. Alleen had ik het niet in hele erge mate. Het was goed te doen hoor..Niet erger als wanneer ik echt ongesteld was.
Waarom wacht je nog met een nieuwe test te doen?
als er al een vaag streepje stond..zal het vandaag al snel duidelijker worden hoor.
Succes, hopelijk gaat alles goed.
Groet R

Hoi. Ik herken dit ook!
Ik heb heel lang nog dat gevoel gehad.
Elke keer dacht ik dat het mis zou gaan,ik heb zelfs een paar keer zo`n hevige buikpijn gehad dat ik over de grond rolde van de pijn.
De verloskundige zei toen dat mijn baarmoeder extreem hard aan het groeien was,kon je vergelijken met weeen.
Ik zou ook nog een keer testen om jezelf gerust te stellen.
Het is ook heel normaal dat je zo onzeker bent,er veranderd zoveel in je lichaam!
Ik hoop dat je snel een bevesting krijgt dan ben je ook geruster!
Succes!!   Groetjes Mikkie.

Bedankt voor jullie reacties, dit stelt me wel wat gerust.
Fijn dat er mensen zijn die met je meedenken.

Groet

Terug
Bovenaan