Zwanger verleden tijd sinds gisteren.

A

Anoniem

Guest
Lieve meiden,

Dank jullie wel voor jullie hele lieve berichten na mijn ongerustheid gister.
Mijn eerste echo heb ik dinsdag j.l. gehad en daar zag de verloskundige veel bloedstolsels en geen hart slag in het vruchtje.
Gisteravond kreeg ik heveig krampen in mijn onderbuik en stond op en alles liep eruit en het embryo'tje lag in mijn slipje met heel veel bloedstolsels(weefsel), direct heeft mijn man de verloskundige gebeld en  tijdens de tweede echo bleek inderdaad dat ik een miskraam heb gehad.
Ik had dit niet verwacht, met ons dochtertje had ik veel meer bloedverlies en alles is toen goedgekomen.
We zijn helemaal kapot van verdriet, gelukkig hebben we nog een foto'tje van dinsdag toen het embryo nog in de baarmoeder genesteld was.

Lieve meiden, ik wens jullie heel veel liefde en geluk toe met het allermooiste wat er is, jullie prachtige grote wonder, jullie kindje!
Doen jullie vooral kalm aan en zet hem op!!

Dikke knuffel, Sharon!

Lieve Sharon,

Heel veel sterkte en suc6 de komende tijd om deze vervelende ervaring een plekje te geven!!!

Liefs Sanita

Lieve Sharon,
wat naar voor jou en je man dat dit moest gebeuren - ik wens je veel sterkte toe en hoop dat julie elkaar een beetje kunnen troosten. Groetjes,
Pauline

Wat verschikkelijk zeg!!

Heel veel sterkte in deze moeilijke periode..

Groetjes Claudia

Hey Sharon,

Heel veel sterkte de komende tijd. En ik hoop dat als jullie er weer aan toe zijn dat jullie snel jullie kindje krijgen.

Danique
35w2d

lieve sharon,

lieve meid, weet precies wat jij en je man nu meemaken van verdriet!!!
heb zelf 5 maanden geleden een kindje van 8/9 weken oud verloren.
allen ons kindje kwam niet uit zichzelf, en is operatief weggehaald.
klinkt misschien heel gek ,maar jullie hebben je kindje gezien, en "het" is thuis gekomen waar het hoorde.
en dat heb ik niet gehad, vreemde hebben mijn kleine wondertje van me weggenomen.
dat doet nu nog elke dag veel pijn!!!
zoiets doet vreselijk veel met je een miskraam/vroeggeboorte.
en dit kindje zal je voor altijd in je hart sluiten, en zal dus toch altijd een deel van jullie uitmaken.....
ik ben inmiddels weer zwanger, bijna 7 weken.
en hoop dat jouw ook weer snel een wonder zal gebeuren!!!!!
nou meid sterkte met alles, en wens je het allerbeste!!!!
liefs zonneveld.

Hoi Sharon, man en kid

Ik wil jullie vanaf deze plek heel veel sterkte toe wensen.

Succes en sterkte!!!

funkymum

Terug
Bovenaan