Zwanger via donor

Goedemorgen,

Ik ben een vrouw van 33 en alleenstaand maar met een enorme kinderwens. Ik ben sinds april gaan na denken over evt een donor en na een gesprek met een goede vriend belde hij me op dat hij de donor wilde zijn. Na veel gesprekken en alles op papier gezet te hebben zijn we ervoor gegaan in augustus.

Na veel gedoe met potjes en spuiten (zelfinseminatie) ben ik erg gister achter gekomen dat mijn grootste en diepste wens is uitgekomen...Ik ben zwanger!!!

Heel pril pas 4 weken en 2 dagen maaaaar ZWANGER!!! Zijn er nog meer dames die op deze manier zwanger zijn geworden of een kindje hebben gekregen?

Groetjes

Gefeliciteerd! Super dapper van je. In de tijd dat ik vrijgezel was en steeds de verkeerde mannen ontmoette heb ik het wel overwogen, maar nooit de stap durven zetten.

Gelukkig heb ik inmiddels een goede relatie en ben ik 10 weken zwanger.

Maar ik heb bewondering voor vrouwen zoals jij die alleen aan kinderen beginnen.

Veel geluk!

Kijk, naar DEZE topic was ik op zoek! Ik herken je verhaal. Bijna 3 jaar geleden ook begonnen met zelf inseminatie met een goede vriend, een homofiel. We zouden zelfs co-ouderschap gaan doen maar na een half jaar nog niet zwanger te zijn toch maar laten verwijzen naar een gynaecoloog. Ik was, en ben, bekend met endometriose en moest niet langer dan een half jaar proberen maar dan aan de bel trekken.
Lang verhaal kort maken...Uiteindelijk na 2 jaar en  2 donoren nog niet zwanger. Ik ben toen na gaan denken over KID en toen de kogel door de kerk was bleek de cyste op mijn eierstok op te gaan spelen. Ik moest eerst geopereerd worden en zou daarna alleen nog maar zwanger kunnen worden via IVF. Dankzij een groot wonder viel de operatie mee en kon ik op 1 mei starten met KID. En, guess what?? In 1 keer zwanger :) Ik zit nu in mn 5e week. Spannend hoor... Ben nu 39 en beval net een maand voor mn 40ste (als alles goed gaat).
Maar wat ben ik blij hiermee! Jij bent al wat verder in je zwangerschap! Hoe gaat het Naatje?

Terug
Bovenaan