zwanger via een onweg ixci

hallo
ik ben nu 8wk en 3dg zwanger
maar de weg er voor was niet makelijk wij zijn 9jaar
bezig geweest ik heb zon beetje alles gedaan wat ik nl mogelijk was maar helaas niet gelukt
toen las ik op internet over een ziekenhuis in istanbul en ik dacht dit is mijn laatste kans dus zijn we op ons eigen daar naar toe gegaan in maart hebben we kennis gemaakt en al de mogelijk heden door gesproken
op 6 sep zijn we daar voor een maand naar toe gegaan en hebben ze een ixci behandeling bij ons gedaan met een treug plaatsing van 3 embrio's
heb hier de 20ste een echo gehad en ik ben in verwachting van 1 kindje nu ik op alles treug kijk voelden ik me in nl wel een nummer in de zorg
maar ons wonder is onder weg
 
bijzonder hoor en ben erg blij voor je dat het nu na zonlange tijd geluktis, wat zouden ze daar anders doen dan hier dat het wel gelukt is?
geniet er maar lekker van
 
Hoi Chantal

Allereerst van harte gefeliciteerd me jullie zwangerschap,Wij zijn ook zwanger geraakt door iccsi en daarvoor hadden we eerst een paar ivf behandelingen gehad elke keer twee terug laten plaatsen en dit is elke keer misgegaan.
Laaste keer bij iccsi hadden we er ook 2 terug laten plaatsen en daar is er 1 van blijven zitten en dat is mijn dochtertje nu 2 jaar.
Nu ben ik inmiddels 32 weken zwanger van nummer 2 en dit is wel spontaan gegaan.
Wij zijn in Nijmegen geweest voor die behandelingen, zijn jullie daar ook geweest?

Groetjes Willy
 
Gefeliciteerd!!
Wij zijn nu eindelijk na lange weg ook in verwachting door IVF wat een wonder he meid.
Zo bijzonder eindelijk is het onze beurt.
Nu lekker genieten van dit wonder.

Gr. Suusje
 
wow! en wat heerlijk voor jullie!!!!!!
ik hoop dat je een voor derest een zorgeloze zwangerschap heb en er heerlijk van kan gaan genieten, nu nog met z´n 2-tjes :)

liefs
nicole
 
Terug
Bovenaan