Zwanger Voelen & Zijn

Hee Meiden...

Ik voel me zoo zwanger, vind t zoo gek. s ochtends is mn buik nog plat maar savonds heb ik een bobbel. Hebben jullie dat ook? Na het eten ook na mn boterham begint het helemaal te borrelen. Kan mn strakke broek niet meer aan omdat het gewoon teveel drukt net boven mn schaambot. Ben ik de enigste?
Afwezig & veel moe, vooral op t einde vd middag en avond.

Ben Benieuwd!!! xxxxx

Hoi,
Ik voel me ook goed zwanger. Als ik wakker word moet ik eerst even wat eten tegen een vlaag misselijkheid. Sinds dinsdag ben ik moe! En de eerste tranen zijn ook al gevloeid.
Ik vind het namelijk heel spannend, omdat het de eerste keer mis is gegaan. Ik durf de VK ook nog niet te bellen voor een afspraak...
In de avonduren is mijn buik ook lekker opgezet... Mijn spijkerbroek zit dan niet lekker..

Ik heb het gisteren aan mijn moeder verteld en ze had weer tranen in haar ogen, zo leuk!

Ook al heb ik wel last van bepaalde kwaaltjes, ik vind het heerlijk om zwanger te zijn en ik geniet ervan. Ik kan niet wachten om spulletjes te gaan kopen.. (Maar daar wachten we nog even mee)

Gr Ilse

Ja bij mij is het ook de 2e. Mijn zoontje word as maandag 4.
Maar het is inderdaad dat het bij een 2de allemaal sneller gaat, niet echt pijn aan mn borsten maar zijn wel flink aan t groeien hihi.
Inderdaad Toppie we zijn zwanger !!!

Hier ook de 2e. mijn dochter is 2,5. En ben nu net pas zwanger weer 4 weken en 3 dagen.

Ik vind het ook geweldig om weer zwanger te zijn zeker nu ik nu niet heel de dag hoef te braken zoals bij me dochtertje, alleen veel moe en emotioneel

Pff ben sinds zaterdag af en toe en gisteren regelmatig zoo duizelig en licht in mn hoofd. dan begin ik te zweten heel erg en te trillen en benauwd. wat zou dat tochzijn? Ik wil geen zeikerd zijn bij de VK haha maar raakte wel ff in paniek want t word erger pff weet dan gewoon niet wat te doen?
Heb mn bloeddruk gemeten en die is volgens mij gewoon normaal dus snap er niks van.
iemand hier nog meer last van???????

Terug
Bovenaan