zwanger voelen

Hoi, mijn man en ik zijn al bijna 2 jaar bezig om kinderen te krijgen en ik heb best een regelmatige cyclus meestal 28 dagen maar soms zijn er uitschieters van 32 of 33 dagen
Nu was het afgelopen maand het volgende een dag na de eisprong werden mijn borsten ineens heel groot en opgezet en had iedere dag pijn in mijn buik ook had ik zo vanaf de 21e dag last van misslijkheid nou zou je zeggen die heeft last van zwangerschapskwaaltjes maar helaas zoals gewoonlijk word ik gewoon weer ongesteld maar wel anders dan normaal veel pijn in de onderbuik veel last van stolselverlies is er dan misschien iets mis gegaan tijdens het innestelen? wie weet hier iets meer van of wie kan me een site geven waar ik hierover iets meer kan vinden?


groetjes, corine
 
Het kan zijn dat je toch zwanger bent geweest, maar dat het vroegtijdig is afgebroken. Ik heb laatst ergens gelezen dat er meer miskramen zijn als dat we weten, omdat het vaak vroegtijdig wordt afgebroken en we er zelfs helemaal niks van merken omdat dat gepaart kan gaan met de menstruatie.
Ik weet niet meer waar ik het heb gelezen, aangezien ik heel veel van dit soort site's bekijk en lees, omdat ik het allemaal even interressant vind, maar misschien moet je gewoon eens gaan zoeken met mestruatie of miskramen, zwangerschap, eisprong, zwangerschapverschijnselen, enz, zo zoek ik ook altijd naar iets en kom altijd wel weer iets tegen waarom een antwoord kan vinden.

Succes ermee met zoeken en ook met het krijgen van kinderen.

Liefs Mimi
 
Hoi Corine,
Ik denk dat Mimi gelijk heeft. Ik heb zelf zoiets in februari gehad. Ik dacht op vrijdag dat ik ongi zou worden na een kleine bloeding maar er kwam niets. Ik had ook gespannen borsten, misselijkheid etc. Op maandag een positive test en de donderdag daarna werd ik 'ongesteld'(ofwel zeer vroege miskraam}. Ik bloedde ook meer en had flinke krampen.
Mijn huisarts bevestigde dat dit inderdaad heel vaak gebeurt. Dat vrouwen bv. denken dat ze een paar dagen te laat ongi worden, maar dan ze eigenlijk een zeer vroege miskraam hebben. Waarschijnlijk is er dan al heel vroeg iets misgegaan met de celverdeling.

Ik hoop dat je hier iets aan hebt en dat je na zo'n lange tijd proberen binnenkort (weer?) gauw zwanger bent!

Groetjes,
Gea
 
Het is zelfs zo dat 70% van de zwangerschappen in de eerste 2 wkn eindigt in een miskraam. Aangezien dit dus gebeurt tussen de eisprong en NOD in, merk je meestal niet eens dat je zwanger was en word je gewoon ongesteld. Wel kan je menstruatie iets later komen of erger zijn.

 
Hallo,

Ook ik ben nu een week na mijn eisprong. Ook ik het veel grotere borsten. Het kan niet anders of ik ben zwanger. Nu maar afwachten of het inderdaad blijft, of dat het toch na twee weken gewoon "mis"gaat. Wel grappig dat ik dit slechts een week na de bevruchting al zo duidelijk kan voelen. Ook vind ik het wel een beetje een dubbel gevoel. Weten dat je zwanger bent en ook weten dat de kans groot is dat het niet blijvend is.

Ik ben erg benieuwd.

Mir
 
Terug
Bovenaan