Zwanger voelen

<p>hoi meiden , </p><p>inmiddels al heel wat ronde’s bezig.. en elke keer maak ik me zelf helemaal gek als ik op het wachtbankje zit. </p><p>Ik ben nu 7 dpo en 7 voor NOD met een regelmatige cyclus. Echter had ik gister echt 1 druppeltje bruin bloed in mijn broekje.. </p><p>ook heb ik al een dag of 3 een rare smaak in mijn mond ( alsof ik een avond flink heb staan zuipen) en ik voel me gewoon zwanger, terwijl ik probeer om dat niet te denken maar het gevoel is er zo duidelijk. Heel raar dit! Herkent iemand dit misschien..? </p><p>Heb nog niet getest want dat lijkt me veel te vroeg ! </p>

Ik had dit ook! Niet het bloed, maar een rare smaak in mijn mond en een "anders" gevoel.  Ik bleek inderdaad zwanger te zijn.

Bloed kan volgens mij qua timing heel goed een innesteling zijn - weet niet hoeveel dagen je cyclus is normaalgesproken?

Zou idd zelf nog even wachten met testen, ik heb pas getest toen ik al een paar dagen overtijd was om teleurstelling of iets te voorkomen - die dagen duren lang dan maar je krijgt wel een zeker antwoord! Succes! ;)

Ik helaas geen druppeltje bloed verlies of oud bloed. Wel heb ik soms het gevoel dat ik zwanger ben, maar durf het niet te veel te hopen aangezien de teleurstelling nog groter is..? maar dat van een soort bloedsmaak herken ik een beetje een rare smaak toch eet ik elke keer nog dezelfde dingen. Zijn jullie ook echt veranderd van eet patroon? Ik heb ook zo af en toe last van me buik ; dat ik ook mijn broek open moet doen? en gerommel me borsten valt nog reuze mee en dat was andere rondes juist heel gevoelig pfff onzeker dat wachten he?
Hakuna wij kunne tegelijk testen mijn nod is as maandag maar als ik uitga van mijn langste cyclus dan dinsdag dus wil maandag of dinsdag een test doen, vind het zo spannend! 

& mikkie gefeliciteerd met je zwangerschap hoever ben je? en hoeveelste ronde was het gelukt? En wat was het verschil met de eerste rondes en de ronde dat het lukte? Ik wissel nog al van gedachten ene keer denk ik het is zeker raak en de andere dag denk ik nee nee het is niet zo :( 

Succes voor jullie allebei! 
Die ijzersmaak had ik ook heel sterk, en gerommel in mijn buik alsof ik ongesteld zou gaan worden (maar had dus eigenlijk wel sterk het voorgevoel dat dat niet ging gebeuren). Afwachten is moeilijk he! Ik zal voor jullie duimen :).
@San-dra dankjewel! Ik ben nu 17 weken zwanger, het is bij ons na 2,5 (maar 2 hele cyclussen) maanden "echt" proberen gelukt. Heb wel mijn spiraaltje laten verwijderen al meer dan een jaar geleden, bewust, zodat mijn lichaam op het moment dat we er echt aan toe zouden zijn niet nog moest bijkomen van de hormonen of iets.
Moet dus wel zeggen dat ik niet heel erg stil gestaan heb bij het verschil tussen de eerste en de tweede ronde, behalve dus het "gevoel". En oja, had ook best wel pijnlijke tepels en dat herkende ik verder niet ;) 
Welke ronde is dit voor jou?

Ik heb 9 maanden lang van alles gevoeld in mijn lichaam, en was er ook een keer van overtuigd een zogehete innestelingsbloeding te hebben gehad een week na mn eisprong. Werd toch elke keer weer ongesteld. De maand van mijn positieve test had ik als enige symptoom dat ik dus niet ongesteld werd haha. Zwanger worden is 1 grote mindfuck. Ik probeerde de laatste maanden maar zo te denken: de meeste kwaaltjes komen door HCG welke je een week na je eisprong nog niet hebt, dus het is onmogelijk dat je daar ‘last’ van hebt! Of dat voor jou ook werkt weet ik natuurlijk niet, maar het bracht mij wel flink wat rust in ieder geval om alle symptomen weg te denken.

[quote quote=10170045]Ik heb 9 maanden lang van alles gevoeld in mijn lichaam, en was er ook een keer van overtuigd een zogehete innestelingsbloeding te hebben gehad een week na mn eisprong. Werd toch elke keer weer ongesteld. De maand van mijn positieve test had ik als enige symptoom dat ik dus niet ongesteld werd haha. Zwanger worden is 1 grote mindfuck. Ik probeerde de laatste maanden maar zo te denken: de meeste kwaaltjes komen door HCG welke je een week na je eisprong nog niet hebt, dus het is onmogelijk dat je daar ‘last’ van hebt! Of dat voor jou ook werkt weet ik natuurlijk niet, maar het bracht mij wel flink wat rust in ieder geval om alle symptomen weg te denken.[/quote]
Ja zo denk ik ook; je kunt geen last van zwangerschapskwaaltjes hebben zonder hcg.
Maar je kunt natuurlijk wel andere dingen voelen zoals krampjes en dergelijke in je baarmoeder.
@hakuna een innestelingsbloeding kan best gezien het tijdstip, vervelend hè dat wachten tot je kunt testen. Ik voelde mijn eisprong en ik denk ook mijn innesteling. Ik kan ook pas maandag testen officieel

Hi meiden dank voor jullie reactie’s !! 
@ mikki : van harte !!! Wat ontzettend fijn voor jullie.. 
ik moet dinsdag ongesteld worden... Ben zo bang dat ik t me allemaal maar inbeeld !!! Je lijf kan je zo enorm in de maling nemen. En daarbij, als je er meebezig bent voel je ineens van alles! 
Spannend allemaal !

Terug
Bovenaan