Zwanger voelen

<p>Hi!</p><p>Ik ben op dit moment bezig met zwanger worden en vroeg mijzelf af hoe jullie je voelde toen je nog niet 100% zeker wist of je zwanger was maar wel het ‘gevoel’ had. Hoe voelden jullie je?</p><p> </p>

Hey,
Ik had ineens dat ik in de nacht wakker werd van de honger en dat ik dan ook echt wat moest eten, anders voelde ik me heel slecht. In de ochtend bij het opstaan voelde ik me ook niet lekker. Het was geen misselijkheid met spugen, maar hele rare buikpijn waardoor ik ook moeite had om een boterham weg te krijgen. Ik dacht eerst aan een griepje. Mijn cyclus was heel onregelmatig, dus niet gelijk door dat ik wel eens zwanger zou kunnen zijn. Tot mijn borsten ineens ook heel erg pijn gingen doen, toen werd het tijd voor een testje. En ja hoor zwanger, bleek later al 7 weken zwanger te zijn. Ik heb ook een innestelingsbloeding gehad, maar op dat moment dacht ik aan een vreemde menstruatie haha.
Heb je al symptomen?
Groetjes

Nou ik voelde dus niks nul nada. Kwam pas achter de zwangerschap met een week of 5, en kort daarna had ik een weekend zere borsten, daarna weer niks, op lichte menstruatie achtige krampjes na. Wat kan t verschillen :)

Eergisteren heb ik 1 dag wat bloed verloren en ook menstruatiekrampen gehad. Ook last van mijn borsten, maar dit is meer aan de echt alleen aan de onderkant. Het lijkt alsof er blauwe plekken zitten!

Terug
Bovenaan