zwanger volgens pendelen

A

Anoniem

Guest
hoi,
ben een tijdje niet zo actief geweest op dit forum, omdat ik even een tijdje afstand wilde nemen. ben nog steeds niet zwanger dus of ik er nou wel of niet mee bezig ben...
heb gister besloten om te gaan pendelen.
krijg ik net een bericht dat ik zwanger zou zijn van een meisje.....
ben er stil van
wij zijn nu een jaar bezig voor een tweede kindje en hebben een dochter van ruim twee.
hi hi
vind het wel grappig maar durf er ook niet helemaal op te vertrouwen...
maar ja over een week of wat weten we het zeker.

wat zijn jullie ervaringen

groetjes Ruby

Ik ben volgens het pendelen ook zwanger van een meisje...en wel meer meiden hier volgens mij. Dus ik denk dat we ons maar niet al te blij moeten gaan maken, helaas.

Kuzzz

Hoi Ruby,

Spannend hoor! Ik hoop dat het positief voor je gaat uitpakken. We horen het wel he.
Mag ik je misschien vragen, waar en wie er voor je kunnen pendelen?
Ik zou dit graag ook willen. Ben benieuwd!!!!

Voor jou zal ik duimen hoor...en natuurlijk ook voor jou Benthe!

Liefs,
Famke

Yep, dat zou ik ook wel eens willen weten over dat pendelen!
Ik ben benieuwd, wie dat voor ons kan doen.

Hier alvast mijn comlete gegevens:

Myra Wilhelmina Johanna Wever
31 januari 1969

Hans Seykens (mijn vriend, en biologische vader van onze zoon van 5.5 jaar)
4 januari 1965

Nou ik hoor het wel, misschien heb ik na ruim 5 jaar wel een tweede wondertje

Meiden, allemaal succes ermee

Groetjes Myra Wever

Hoi Ruby,

Wij proberen al 14 maanden zwanger te worden. In augustus 2005 heb ik een eug gehad, maar tot op heden nog steeds geen resultaat. Over  8 dagen mijn NOD, spannend dus. Soms ben ik een beetje licht in mijn hoofd, dus stiekem hoop ik dat het nu goed zit..... maar dat hoop ik tevergeefs elke keer natuurlijk. Ik geef de moed niet op.
Ik heb een vraag over pendelen; wat is dat precies en waar kan je dat laten doen?
Ik heb begrepen dat je je naam, geboortedatum e.d moet opgeven. Is dit voldoende? Zijn er meiden die hier een goede ervaring mee hebben?

Renske Tjits Bos-Brunink
Geboren 27 maart 1975
NOD

hoi

ik heb vorige maand laten pendelen.
toen zeiden 2 pendelaarsters dat ik op dat moment al zwanger was van een meisje. helaas was dat dus niet zo want ik werd een week later ongi.
2 andere pendelaarsters zeiden febr./meisje en april/meisje.
dus is nog afwachten of dat nog uitkomt.
maar ik ga er maar niet teveel van uit.
ik heb toen laten pendelen op www.armbell.com en dan bij nientjes forum.
het was wel even zoeken.

succes!! ook met zwanger worden!!

gr moon

He meiden,

Even een vraagje over de site waar je je kunt laten pendelen. Ik snap de site niet helemaal. Ik krijg een site waar ik zelf een site kan maken, maar hoe kom ik op nientjesforum? Kan iemand mij helpen.

Liefs Carina

hoi hoi allemaal

wilde toch even reageren op dit berichtje...
ik had me begin januarie ook laten pendelen op nientjes forum(google typ je pendelen/nientje kom je er ook)(TIP LEES EERST GOED WAT DE BEDOELING IS!!!!!)
en toen zeiden 7 meiden dat ik in februarie positief testen.....en 1 februarie had ik echt een duidelijk streepje.....
maar dit wil niet zeggen dat dit ook altijd uitkomt!!maar bij mij wel!!bij mijn moeder hebben ze vroeger gependelt dat ze nooit kinderen zou krijgen !!ik heb 2 broertjes en een zus!!

succes allemaal...

liefs lonneke
6wk 3dagen zwanger

Terug
Bovenaan