Zwanger voor de eertse keer

A

Anoniem

Guest
Hallo Allemaal.

Ik ben bieke en ben er 24.
Ik ben er van dinsdag op de hoogte van dat ik zwanger ben.
Dit door de pil heen.
Heb 2 keer in korte tijd een nieuwe pil gehad ivm tussentijdse bloedingen.
En mijn huisarts zei dat dat geen kwaad kon
Daar ben ik nu dus achter gekomen.
Na 4 weken overtijd te zijn geweest heb ik toch maar eens een test gedaan en daar stonden dus 2 dikke strepen

Ik was wel geschrokken hoor want ik slikte gewoon nog trouw mijn pilletje.
Want voor mij was het normaal om eens wat overtijd tezijn of gewoon geen menstruatie te krijgen.

Maar nu is het dus raak.
Ik ben er blij mee.
Alleen mijn vriend en schoonouders niet.
Mijn eigen ouders weten het nog niet zijn op vakantie
Dus die krijgen het nieuws volgende week pas te horen.

Het is alleen te hopen dat mijn vriend er wel blij mee wordt en zijn ouders kunnen mij ff meer .

Alleen heb ik er nu dus ook nog een blaasontsteking bij gekregen.
Dat was ff schrikken en pijn dat ik heb maar de nieuwe huisarts heeft alles na gekeken en alles is goed met mij en de kleine.

Volgende week woensdag naar het ziekenhuis voor een termijnbepaling.
Volgens mijn berekeningen en die van de huisarts zal ik nu 8 weken dus ben benieuwd of het zo is.

Jullie horen het wel van me.

X X X X een trotse aanstaande mams

Gefeliciteerd!
Maar wel vervelend dat je vriend het niet leuk vind. Zou toch wel leuk zijn als hij ook actief betrokken is bij de zwangerschap. Schoonouders zijn niet zo belangrijk, moet je ook maar niet naar luisteren. Alleen als ze je vriend beïnvloeden, is het natuurlijk wel vervelend.
Maar geniet jij lekker van je zwangerschap. Als hij aan het idee gewend is, komt het vast wel goed.
Sil

Hoi hoi,

Wil je toch feliciteren met je zwangerschap. Wel rot voor je dat je vriend het niet leuk vind maar die trekt misschien nog wel bij hoor. Neem hem mee voor de echo en dan ziet wat voor wondertje er in jou buik groeit dan is ie misschien wel verkocht. Het kan idd voorkomen dat je zwanger raakt door de pil heen heb verschillende kennissen die dat zijn overkomen.

Probeer er maar lekker van te genieten en hou ons maar op de hoogte en veel plezier met de echo.

Gr Fruit Girl 19 wk

Hoi Bieke,

gefeliciteerd met je cadeautje. Wat vervelend voor je dat je vriend er niet blij mee is. Gelukkig ben jij er wel blij mee, en hopelijk draait hij wel bij. Wat je schoonouders betreft: het is jullie leven en niet dat van hun. Ik hoop dat je eigen ouders wel blij zijn. Ik wens jullie veel sterkte en hoop echt dat je vriend er ook blij mee is als hij van de ergste schrik is bekomen.

Groetjes van Marloes

Terug
Bovenaan