Zwanger wat en wanneer verteld aan broers of zussen.

<p>Hi dames, </p><p>Hier 16 wkn zwanger van ons 2de kindje. Onze dochter is 3 jaar en 4 maanden oud. Enorm bijdehand. Toen ik 6 wkn was had ze al opgevangen dat ik zwanger was. Vroeg me t hemd van t lijf waar t zit. Hoe groot t is. Wat t eet. Wanneer t komt. Heb zelf z'n app waarin je per week kunt zien hoe groot t is (is nu een sinaasappel). Daarnaast ook plaatjes van echo's en kindje in je buik. Ik probeer op deze manier haar nieuwsgierigheid te beantwoorden en te betrekken. Waar we erg van genieten. </p><p>Hoe gaat dat bij jullie? Wanneer hebben jullie t verteld en hoe word er op gereageerd? </p><p> </p><p>Grtjs nvn </p>

We hadden onze zoon verteld na ongeveer 9 weken, hij was toen 10 jaar. Hij wou heel graag een broertje of een zusje en als er iets mis zou gaan voor die 9 weken zou hij heel verdrietig worden. Natuutlijk kan de hele zwangerschap iets mis gaan maar de eerste weken zijn toch wel heel spannend.

Hoi Es, 
Zekers spannende periode. Hii had voor due 9de week. iets door? En hoe reageerde hij? Wel leuke leeftijd. Hij begrijpt al veel meer en kan helpen. Grote broer. 
Grtjs nvn

[quote quote=10161053]Hoi Es, Zekers spannende periode. Hii had voor due 9de week. iets door? En hoe reageerde hij? Wel leuke leeftijd. Hij begrijpt al veel meer en kan helpen. Grote broer. Grtjs nvn[/quote]

Hij had helemaal niks door dus hij was super verrast en blij! Hij heeft ook alles bewust meegemaakt en ging ook mee naar de echo”s. Toen hij hoorde dat hij een broertje kreeg kon hij zijn geluk niet op, omdat hij ook lang “alleen” is geweest. Nu is de kleine alweer 18 maanden en ze spelen heel leuk samen en hij helpt ook mee als ik ff bezig ben.

Terug
Bovenaan