Zwanger!!! Wat is een handig boek?

Hoi allemaal,

Vorige week een test gedaan en die was positief!!!!
Na 4 maanden zwanger.......

Maar nu ben ik op zoek naar een handig/mooi negen maanden boek?
Hebben jullie hier ervaring mee, graag goeie tips?

Morgen na de huisarts voor doorverwijzing na de gynecoloog, i.v.m. mijn hoge bloeddruk.
Best een beetje spannend.!

groetjes

 
Ik heb het boek gelezen van Beatrijs Smulders
'Veilig zwanger'.

Staat veel info in en als ik dus iets op wil zoeken, kijk ik daar in.

 
Hoi,
Ik heb; jouw zwangerschapsbijbel van anne dean, oa verkrijgbaar bij prenatal en de boekhandel.
Veel info en week tot week de zwangerschap van moeder en baby, echt van zwanger raken tot bevallen en de eerste weken, ik vind het een super boek!
Liefs
 
Ik denk dat je gewoon eens moet kijken bij bv prenatal of anders op bol.com wat je een leuk boek vind. Het heeft natuurlijk ook met je eigen voorkeur te maken welk boek je kiest!

Gefeliciteerd met je zwangerschap en geniet er van!
 
Ook ik heb veel gehad aan Veilig zwanger. Heel duidelijk en veel onderwerpen worden behandeld. Ook heb ik Veilig bevallen gelezen. Nu schijnt er zelfs een derde boek van uitgekomen te zijn: Veililg door de kraamweek (of iets in die trant). Ik weet zeker dat ik het zou hebben gekocht als ik zwanger zou zijn geweest van mijn eerste.

En natuurlijk gefeliciteerd!
 
ik heb het boek van uw zwangeschap week na week. Bij de prenatal gekocht. Super leuk boek staan ook plaatjes in hoe groot de kleine is en echt per week kun je dan wat lezen.
 
Er zijn een heleboel leuke boeken voor de negen maanden......ik kon maar moeilijk kiezen om eerlijk te zijn, haha.....daarom zou ik zeggen wat bovenstaand al geschreven wordt; ga lekker snuffelen en hetgeen jou het meeste aanspreekt...doen!

Gefeliciteerd met de zwangerschap.
 
Hallo gefeliciteerd!!

Ik heb "jij en je baby" van me vorige zwangerschap die kreeg ik van moeders voor moeders

en mijn vriend heeft een klein zak boekje gekocht

die heet "zwangerschap" "tips en adviezen week voor week" van dr carol cooper.

Die laatste is super leuk geschreven en ik heb er echt veel aan. haalt mijn paniek ook vaak weg.

succes ermee!
 
Terug
Bovenaan