Zwanger! Wat nu?

A

Anoniem

Guest
Heb gisteren twee maal een test gedaan en ze gaven allebei een positieve uitslag. Ik heb de eerste keer het huismerk van DA gebruikt en de tweede keer predictor. De eerste was overduidelijk en de twee had wel twee streepjes, maar die waren minder duidelijk zichtbaar.

Wat moet ik nu doen? Naar de huisarts of me gewoon rustig houden en genieten van het feit dat ik zwanger ben?

Hoi,

Een streep is een streep. ook al is deze erg licht! Dus gefeliciteerd je bent zwanger!!!

Als je je niet zeker voelt dan kan je even wachten en over een paar dagen nog een keer een test doen!

Succes Ester

Hoi Tiddy, proficiat!!! Streepjes zijn streepjes, je kunt niet een 'beetje' zwanger zijn! Om mijzelf te overtuigen heb ik een ClearBlue gekocht (volgens mij) die echt aangaf zwanger/niet zwanger. Dan kan het echt niet missen!

Veel succes, groetjes!

Hoi Tiddy,

in ieder geval van harte gefeliciteerd, streepje is streepje, dus zwanger.
Wat je nu kan doen is nog niet veel, afwachten in ieder geval en je plaatselijke verloskundige bellen, die vertellen je dan wat je verder kan verwachten, wannneer bij hun op afspraak kan komen, 1ste echo zal in wk 10-12 zijn. Maar verder kan je nu niet even veel doen, afwachten en hopelijk blijft alles goed gaan.

Alice

Terug
Bovenaan