Zwanger wel/niet

Hallo,
Ik ben altijd zeer onregelmatig ongesteld (tussen de 21 en de 40 dagen) De eerste dag van mijn laatste menstruatie was op 19 maart, het is nu 13 mei (55 dagen) en nog steeds niks. Op 29 april (trekpleister) test gedaan ;negatief toen was ik 41 dagen niet ongesteld geweest. vandaag weer (kruidvat) test gedaan ook negatief. Ik heb al 2 zoontjes dus ik weet hoe zwanger zijn voelt. Last van gespannen borsten, afscheiding enz. HELP Wie heeft dit eerder meegemaakt???
Alvast bedankt voor jullie reakties.

Groetjes
 
Hoi hoi,

Balen he!! Ik heb het zelfde mijn 1e dag van mijn laatste menstruatie was 25 mrt en ook onregelm cyclus (30-33 dagen) Ik heb 30 april test gedaan ook negatief!!! Was een leuke koninginnenag...... uuhhuumm. We zijn in aug 2003 gestopt met de pil... en ik weet dat het best nog even kan duren, maar ja hoelang nog??? Ik ben dus ook nog niet ongi geworden en zit ook op dag 50. Heb geen last van mijn borsten, maar wel veel afscheiding steeds echt dun slijm (smakelijk he). Nou hou me op de hoogte en succes meid!! Was je voor je vorige zwangerschappen ook onregelmatig???

Liefs pooh...
 
Bedankt voor je reactie Pooh,

Ja bij mijn tweede zoon wilde het ook niet zo lukken en toen heb ik van de gyn. Clomid gekregen , dit zijn hormonen voor je eisprong op te wekken en dan heb je (ik tenminste) precies een cyclus van 28 dagen en dat is een stuk makkelijker met aantellen. Bij mijn tweede zoon wist ik dus precies dat ik zwanger was, en mijn eerste zoon is verwekt terwijl ik de pil slikte!!! Beetje extreem lichaam heb ik dus, als ik wil komt het niet , en als ik er niet mee geteld heb dan komt het spontaan. Ik ben vandaag dus nog steeds niet ongesteld dus afwachten maar, alleen werd ik liever nu ongesteld dan kwam er weer een nieuwe kans. Ik heb wel last van slijm net zoals jou. En dan heb ik nog een vraagje aan jouw; wat voor merk test heb jij gebruikt?

Groetjes
 
Fijn om te lezen dat er meerderen zijn met zo'n onregelmatige cyclus. Ik begrijp dus dat Clomid evt. op den duur een oplossing zou kunnen bieden, gelukkig maar, want af en toe zakt de moed me in de schoenen als we om de twee dagen aan het klussen zijn en je absoluut niet weet wanneer de eisprong is....
 
Terug
Bovenaan