zwanger wel of niet

A

Anoniem

Guest
hoi hier ben ik weer ,nog steeds niet ong   ik word er helemaal simpel van   ik bel morgen de dokter ik ben benieuwd want zij zegt zal wel het zelfde als jullie zeggen maar mischien doen ze wel een test dan weet ik het tenminste zeker   hun zullen wel  andere dingen hebben om te zien of je zwanger  bent of wat doen ze precies weet iemand dat?trouwens    als ik niet zwanger ben     drinken jullie ook niet meer ?letten jullie er dan ook op of pakken jullie gerust een drankje groetjes

Bij mij hebben ze geen test gedaan omdat ze dezelfde test gebruiken als die wij kunnen kopen zei de huisarts.... ze zouden bloed kunnen afnemen maar ik denk dat het bij iedere arts anders is.

succes ga duimen

Groetjes, Ineke

he daar ben ik weer nou ik heb de dokter gesproken ,en ze zij dat het wel een half jaar kan duren voor ik weer een normale ciclus heb, ik moest me maar druk gaan maken asl het een jaar wegbleef ik dacht niet normaal toch het moet er toch uit niet dan?     ik wacht me ongi wel af ik moet over 2 weken weer worden   ben benieuwd ik voel wel heel de tijd  iets maar is het de eisprong of is het dat ik het moet worden zucht zucht zodra ik iets voel dan gaan we ervoor en we zien wel het is wel balen als ik het over twee weken niet wordt dan moeten we weer testen   balen zo blijf je testen duur grapje he?  zucht nou groetjes maar weer ik hoor het wel en ik hou jullie allemall op de hoogte

Terug
Bovenaan