Zwanger ......... wie weet????

A

Anoniem

Guest
Dames,

Na het lezen van al jullie nieuwtjes en verhalen heb ik mezelf ook aangemeld!

Ik ben 25 jaar en sinds 2 juli 2005 gestopt met de pil. Daarna ben ik 5 juli ongesteld geworden. Ik denk zelf dat ik dag 14 (beginnende bij 1ste dag menstruatie) m'n eisprong heb gehad.
Nu had ik afgelopen dinsdag ongesteld moeten worden. Dit is tot nu toe nog steeds niet het geval. Spannend!!

Nu ben ik een beetje op internet gaan zoeken en een cyclus kan tussen de 21 en 35 dagen duren. Ik zit nu op dag 31.
Heb vanmiddag wel een zwangerschapstest gekocht maar ben eigelijk van plan om zondag de test pas gaan te gebruiken.
Ik geloof er namelijk niet in. Ik voel me tot nu toe nog niet anders (ze zeggen altijd dat je kwaaltjes moet krijgen of dat je je anders moet voelen).
Het valt me wel op dat ik meer moet plassen en dat ik veel moe ben.

Het zou natuurlijk wel geweldig zijn maar eigenlijk ongelofelijk zo snel.
Misschien geloof ik er daarom ook niet in.

Heeft iemand hier meer ervaring in?

Hai hai Nony

Welkom gezellig hoor, zal me even voorstellen ik ben Aarbei en ben 26 jaar zit in de 2e ronde voor het 1e kindje spannend allemaal hoor!!
Voor jou ook spannend zeg!!
Ik hoop voor je dat het raak is!!

Ik ga voor je duimen hoor succes, zondag met testen!!

Liefs Aarbei  

Hoi hoi

Helaas heb ik niet zoveel ervaring als ik zou willen, want dan zou ik nu op het zwangerforum zijn maarre........ Ik weet ondertussen een hoop.

Ik heb zelf een cyclus van 35 dagen (denk ik) en laat ik je vertellen, dat duurt heeeeeeeeel lang. Ik weet ook nog niet zoveel van zwangerschapskwaaltjes, maar ik weet wel dat je niet noodzakelijk iets moet voelen ofzo. Dat kan allemaal later ook nog komen.

Ik begin voorzichtig aan van mezelf te denken dat ik zwanger ben, maar heb denk ik mijn nod pas op 14 augustus. Heb wel net een maansteentje om dus hoop dat het iets eerder zal zijn. Ga gewoon vanaf woensdag ofzo testen, en dan merk ik het wel.......

Ik wens je sterkte en duim voor je!
liefs wondernetje

hoi hoi

niet iedereen heeft meteen kwaaltjes hoor, maar dat vaak plassen en moe zijn, dat zijn wel kwaaltjes. ik wil je nu niet meteen valse hoop geven, maar....DOE DIE TEST!!!

liefs janine

Hoi Nony

Ik hoop voor je dat het waar is. Meestal   heeft je lichaam wel even tijd nodig om zelf weer op gang te komen, heb ik ook gehad. Ik ben in arpil gestopt met de pil en had mijn eerste menstruatie pas 9 weken later, dacht ook echt dat ik zwanger was alleen waren alle testen negatief. Was  echt balen, nu ben ik inmiddels alweer vier rondes verder en wacht weer in spanning af.  
Succes  en we  horen wel  hoe het gaat.  

Liefs Anke  

Het komt misschien een beetje blond over (dat ben ik namelijk ook) maar wat betekend NOD??

Hai haaaai Nony

Nod dat betekend niet ongesteldheids dag!!

Liefs Aarbei  

Hoi Nony

NOD = niet ongesteldheidsdag, de dag dat je eigenlijk ongesteld moet worden maar dat niet wilt.

Terug
Bovenaan