zwanger willen worden alleen geen relatie

A

Anoniem

Guest
hallo allemaal .

Mijn naam is Daisy en ik ben 21 jaar een jaar geleden raakte ik zwanger van mijn vriend waar ik toen 2 jaar een relatie mee had alleen liep dit jammer genoeg uit in een drama . ik kreeg een miskraam ik heb het helemaal niemand verteld op mijn ex vriend na . Daarna heeft mijn exvriend mij gezegd dat ik gewoon geen kinderen kon krijgen dus dat hij bij me weg ging hij was heel kwaat omdat ik een miskraam had gehad waar ik niks aan kon doen . Nu verlang ik des te meer naar een kleintje alleen geen vriend niks gerkent iemand dit in zichzelf ?

GR Daisy

Hoi Daisy,

Oh wat herken ik dit goed!!! Ik heb een vergelijkbare situatie. Na 10 weken liep mijn zwangerschap droevig af. De vader in kwestie is niet "stabiel" in beeld... Ik ben erg verdrietig en huil veel. Anders zou ik nu bijna bevallen... Ik zie overal zwangere vrouwen en kinderwagens. Ik vind het prettig op dit forum te lezen, maar het doet ook veel verdriet. Iedereen heeft het over klussen en klusmomenten... Ik mag blij zijn als ik een keer sex heb (al dan niet op een gunstig klusmoment)  en nu dus al weer anderhalve maand geen contact met "lover"...

Toch wil ik je bemoedigend toespreken en je wil het misschien niet horen, maar meid... je bent nog zo jong. Er zullen vast nog genoeg kansen komen. En niet om nu de aandacht op mij te vestigen of om zielig te doen, maar ik ben 35!!! De klok tikt voor mij. Zie het positief... DIE stress heb jij in ieder geval nog niet!!!

Meid, geniet van het leven... die kids gaan voor jou echt wel komen en een miskraam zegt niks!!! Wat een onzin dat je geen kinderen zou kunnen krijgen!!! Daar moet je je echt niks van aantrekken!!!

Liefs,
Delmira

Inderdaad een miskraam zegt niets over onvruchtbaarheid. 1 op 10 zwangerschappen loopt uit op een miskraam ivm met een celdelingsfout. dit is zo'n ingewikkeld proces dat het een groot wonder is dat er 9 van 10 wel goed gaan. dus wees niet bang voor onvruchtbaarheid. Je kunt zwanger raken en bijna alle vrouwen die een miskraam hebben gehad houden ooit een gezond kindje in hun armen (net als ik). al doet het je enorm veel verdriet dat die zwangerschap is fout gelopen, je kunt er zelf echt niets aan doen.... het heeft niet aan jou gelegen... ook al heb je in de tijd dat je het niet  wist iets fouts gegeten gerookt en gedronken.... want in de eerste  4 weken van je zwangerschap gebruikt het kindje neits van jou, dus  neem jezelf niets kwalijk.
Ik hoop dat je snel een lieve man ontmoet, die je steunt en je begrijpt en dat jullie samen aan een kindje beginnen.... want mijn mening is toch wel dat het voor een kindje beter is om in een gezin op te groeien waarin een vader en moeder veel van elkaar houden....

Sterkte ermee hoor!

Daisy, wat een moeilijke tijd maak ook jij door. Ja het is moeilijk om te aanvaarden dat je armen leeg zijn als de tijd aangebroken is dat je zou moeten bevallen.... ik gun ook jou snel een fijne relatie en een goede zwangerschap! Sterkte ermee, zet m op!

bedankt voor jullie reacties .
Ik hoop dat ik een leuke man vind en dan we dan aan de gang kunnen gaan als we een tijdje samen zijn . ik ga niet gelijk bij de eerste de beste een kind proberen te krijgen. ik hoop alleen wel dat ik snel een lieve man vind want ik ben nu al 1 jaar vrijgezel en ja ik ben nog jong maar ik zie overal om mij heen idd kinderwagens en baby`s en dat maakt het extra moeilijk . 4 vriendinnen van mijn hebben een kleine en 2 zijn zwanger pfff dat is zo moeilijk om te zien . Zijn jullie nu wel al zwanger ?

Terug
Bovenaan