zwanger willen worden dus ook gestopt met roken

A

Anoniem

Guest
nou vandaag is dus de dag dat ik gister had uitgekozen om te stoppen met roken
nu heb ik al 2 kinderen en bij deze 2 ben ik toen ik er achter kwam gestop cold tirkey met de peuken
maar deze keer wou ik dat niet
ik weet niet waarom maar er was iets dat mij zei dat ik moest stoppen
maar eerlijk ben ik nu wel zit nog aan mijn ontbijt koffie dus mijn peuk mis ik wel
maar ja volhouden is dan wat je moet doen
en denken aan wat je graag wilt is dan een stimulans
maar het is moeilijk zelfs op de eerste dag

kus kus

kijk dat is nog eens een goed voornemen. en tja waarom dan niet volhouden na de bevalling hihi
tja ik heb makkelijk praten heb nooit gerookt heel veel sterkte ermee heb je niet nog wat chocolade sigaretjes van de sint liggen

Goed bezig meid! ik ben nu 10 dagen gestopt. sinds ik dacht zwanger te zijn maar nu ga ik het ook volhouden! ik weet hoe moelijk als het is maar het is voor een goed doel!!!! kom op je kan het!

liefs

ja ik ben bij de oudste 2en een half jaar ervanaf gebleven maar ja door stress weer begonnen bij de jongste was het binnen 3 maanden gedaan na de bevalling met stoppen ze had zo het een en ander en ik was haast overspannen
en ja die chocolade sigaretten heb ik nog liggen van de sint hihi

maar deze keer hou ik het ook zeker vol
ik wil dat gewoon niet alleen voor de baby die er nu komt ook voor de 2 meiden die wij hier al hebben rondlopen
want het voorbeeld dat ik geef is ook zeer belangrijk
en neomi85
jij ook sterkte met het volhouden ik geloof er ook in dat jij het vol weet te houden

Kus kus

hey meis.. ik rook ook.. en heb nu ook al geprobeerd om te stoppen.. maar bij mij wil het nog niet lukken..
het geeft mij te veel stress.. en mijn vriend die rookt ook en hij zegt.. waarom zou je stoppen.. je kan toch ook minderen. dus een echte stimulans heb ik niet. wel jammer maar ja misschien kan ik het doorzetten als ik wel zwanger ben.. en anders..tjha.. stress is slechter als dat je rookt..

maar meis.. ik ben trots op je dat je stopt .. echt super goed.. top,

succes en sterkte..

xxx

dankje wel
ja het is zeker niet makkelijk en zeker als je niks hebt als stimulans
maar minderen is waar k mee begonnen ben iets van 5 maanden geleden nu ben ik dan hier vandaag aantoe gekomen het stoppen
want zo in 1 keer zonder baby in mijn buik zou mij te hard zijn
dus ben ik eerst wezen minderen en nu heb ik niks meer aan shag om te roken dus ken ik ook niet roken
en ja de kinderen houden me goed bezig
dus aflijding genoeg merk ik dus maar weer eens :LOL:

maar iedergeval bedankt en ja het gaat me lukken dag bij dag bekijken en dan zie ik wel waar het schip strand :D

Hey Daam,

Goed bezig!
Geeft mij ook wat extra kracht en stimulans om te wten dat er meer mensen mee bezig zijn hier.
Ik ben ook steeds bezig met het willen/moeten stoppen. Rookte al vele malen minder (en af en toe een paar dagen niet) vanaf het moment dat we hadden besloten te stoppen met de pil..
Na de miskraam weer volop gerookt.. nu deze mentruatie week even doorkomen en dan de peuken de deur uit!

Heel veel sterkte meid en volhouden!! Je kunt het!
Liefs Liset

ja dat is zeker zo
altijd goed om te weten dat je niet alleen bent
en ja ik heb ook afgebouwd aan het begin en nu gekapt
het is na bijna 1 dag niet makkelijk
ook omdat ik natuurlijk 2 leuke kinderen heb die ook zo het onenigheid mee brengen
maar dat is denk ik wat nu gewoon weg iets meer me raakt omdat ik natuurlijk meer prikelbaar ben dan toen ik rookte
maar dan heb ik gelukkig nog een schat van een vent die zijn hulp aanbied om het ff op te lossen zodat het mij niet te hoog raakt

en volhouden doe ik zeker
want het zal wat wezen als ik binnen 2 weken zwanger blijk te zijn
dan is mijn doel iedergeval een heel stuk dichterbij dan ik nu eigenlijk besef ;)

en voor jou ook natuurlijk zodra je eerste dag is begonnen sterkte en volhouden ik geloof ook zeker in jou dat jij het ken

want je bent altijd sterker dan iets dat geen gevoel kent (shag)

kus kus

Terug
Bovenaan