Zwanger willen worden en sauna............

A

Anoniem

Guest
Hallo,

Weet iemand of het verstandig is om tijdens je aankomende ovulatie naar de sauna te gaan. Heb donderdag of vrijdag mijn eisprong en zou met een vriendin op dinsdag naar de sauna gaan. Maar weet dus niet of de zaadjes die er dan wellicht zitten het overleven??
Kan iemand me helpen...??

Grtz Tink

hoe het bij de vrouw is weet ik niet ik weet wel dat bij de man een sauna niet goed is voor de zaadjes.
hopelijk kan iemand je vertellen hoe t zit bij de vrouw.
succes

Volgens mij is het niet goed, tenzij je heel regelmatig naar de sauna gaat. Ik weet niet niet zeker hoor. Ik ga nu even niet meer naar de sauna. Of misschien moet je er kortere periodes in gaan, kun je niet googlen?

Heb me rot gegoogeld, staat alleen dat als je zwanger bent dat het dan beter is van niet.....
Maar lees ook dat de zaadjes van een man niet goed kunnen zijn als het te warm wordt, dus als die nu lekker in mij zitten te wachten op een mijn eitje en ze krijgen het te warm...misschien gaan ze dan ook dood....pfff lastig

thanks

Hoi Tinkerbell,

Ze raden het af om de eerste 3 maanden van je zwangerschap naar de sauna te gaan. Nou ben ik gewoon gegaan tot ik een positieve test in handen had  (ik ben de 4de ronde al zwanger geworden) en daarna na de 12de week weer en ik ben om de week naar de sauna gegaan tot 37 weken en ik heb een heerlijk mannetje van 12 weken intussen.

Het gaat er vooral om dat als je kindje op je bloedcirculatie zit aangesloten (na een week of 4, dus na de test) dat je kindje last kan hebben van jou versnelde hartslag.

Voor de man is het minder goed om naar de sauna te gaan ivm het slechter worden van de zaadkwaliteit.

Op de website van de zwaluwhoeve staat ook wat over zwanger en sauna!

Groetjes Jen

Terug
Bovenaan