Zwanger willen worden en wateraders

Hoi Meiden, Toch nog even een berichtje.
om te beginnen wil ik jullie zeggen dat ik ook een beetje sceptisch was voor dat hocus pocus gebeuren. maar voor dat we de TP kregen van onze 2 cryo's op goede vrijdag, is donderdags een man bij me in huis geweest om wateraders op te sporen. We hadden hem niet verteld dat we in de MMM zaten, we hebben hem helemaal niets verteld.
Hij deed zijn werk en vond een kruising ( heel schadelijk ) van 2 wateraders op de plek waar ik lig in bed. Hij is het hele huis doorgeweest en heeft met magneten de boel stilgelegd. het klink vaag, maar op een gegeven moment ben je zo hopeloos dat je alles probeert. dat is nu 2 weken geleden, en vanmorgen had ik eindelijk na 4 jaar een positieve test in handen. of het dankzij de man is van de wateraders zullen we nooit weten. maar het is toch wel gek dat het nu ineens wel lukt!

succes liefs Saar

hoi Susie,

Wateraders zijn ondergrondse stromen die schadelijk kunnen zijn.
Het kan allerlei lichamelijk klachten geven. zoals migraine, dromen, slapeloosheid en dus ook onvruchtbaarheid.

ze worden met een wichelroede op gespoort.

Groetjes Saar

He Saar J,

Wat ontzettend toevallig dat jij er nu iets over schrijft!!
Wij zijn nu al enkele weken bij de acupunctuur bezig, en hij sprak ook over wateraders. Wij moeten nog bellen naar ook zo'n mannetje.
Nou dat geeft wel weer heeeeel veel moed!

Proficiat met je zwangerschap, en ga er dan nu maar eens eindelijk van genieten!

Groetjes Ciz

Hey Saar,

Ik vind het helemaal niet gek hoor. Wateraders, ook wel wellen of aardstralen genoemd kunnen inderdaad een grote invloed hebben. Mijn moeder voelt of er ergens aardstralen zijn, niks zweverigs, maar ze krijgt er hartkloppingen van. Mijn vader heeft van iemand geleerd hoe hij ze op kan sporen en wij blijken ze ook door het hele huis te hebben. Ook onder ons bed (onder de keuken) We hebben nu een koperen plaat staan, maar laatst waren we ergens (bio-reconansie) en daar zeiden ze, hebben jullie ook wellen? Dus waarschijnlijk zijn ze nog ergens...
Wij konden via hun wel iemand krijgen die het kon verhelpen, maar zou €1500 kosten...dat is me toch wel iets teveel voor zoiets!

Hopen dat we nog een oplossing vinden! Ik wens jullie in ieder geval veel geluk met jullie hummeltje! Geniet ervan!

Liefs Joepie

Sorry ik kan mij er niet in verdiepen.Geloof niet in die vage dingen hoor hahaha
Maar iedereen in zijn waarde als je er een goed gevoel bij hebt en je er wel in geloofd moet ieder dat toch voor zich weten.

gr susie

Het is niet vaag susie, het is gewoon wetenschappelijk bewezen, net zoiets als je kanker kan krijgen als je rookt...
Er loopt nu eenmaal water onder de grond en die straling die dat uitstraalt, daar kunnen mensen last van krijgen...hoeft niet...maar goed, het is ook niet altijd zo dat je kanker krijgt als je rookt...het kan...
Heb een stukje gekopieerd, hier staat in wat het inhoudt...

Wateraders
Wateraders ontstaan door afdalend, stromend water in ondergrondse aders. Deze wateraders kronkelen als een rivier naar het laagste punt in kanalen, rivieren en zeeën. De stroomsnelheden van het water zijn afhankelijk van de toevoer en de doorsnede van de ader. De stroming komt nooit tot stilstand, het is wel mogelijk dat de ader zich verplaatst door het wegspoelen van slappe grondsoorten waar in de ader zijn baan heeft gezocht. Veel waterstromingen vinden plaats door grind en zand lagen. Water is een energie drager door de stroming ontstaan allerlei energie velden die een baan door de aarde zoeken naar de kosmos (ruimte). Door allerlei obstakels in de aardbodem zoals grind, ijzer en scheuren willen deze energie banen nog wel eens af kaatsen en strooivelden veroorzaken.

Het heeft niks te maken met mensen in hun waarde laten, want het bestaat gewoon, of je erin wilt geloven of niet.
En bij de ene heeft het wel een negatieve invloed op de vruchbaarheid en bij de ander niet...

Liefs Joepie

Terug
Bovenaan