Zwanger willen worden, gewoon normaal eten

Goede morgen,
Wij zijn bezig om het geluk zwanger te worden. Nou is mijn vraag kan je gewoon alles blijven eten zolang je nog niet zwanger bent? En dan bedoel ik carpaccio, filet american, gerookte zalm etc. Ik verwacht mijn nod aankomend weekend.
Groetjes Joyce
 
Ik eet dat gewoon allemaal nog hoor! Mijn vriend en ik zijn nu bijna een jaar bezig om zwanger te worden, en het zou toch zonde zijn als ik dat allemaal al een jaar liet staan voor niks..
Ik vind dat het moment dat je een positieve test in handen hebt vroeg genoeg is om je eetpatroon aan te passen.
 
Dank jullie wel. Ik neem een beetje van beide adviezen op. Voor me ei sprong eet ik wat ik wil. ( wel met mate) en na me eisprong eet ik geen rauwe producten. En heeft iemand van jullie toevallig ook ervaring met koffie drinken? Normaal drink ik  3 a4 kopjes koffie per dag. Is iemand van jullie al over gestapt op cafeïne vrije koffie? Is dat ook lekker??
 
ik ben inmiddels 16 week zwanger dus ik drink cafeine vrij haha vind de gewone koffie nu niet meer lekker... je went er zo aan dus
 
Ik kwam thuis van vakantie toen ik erachter kwam dat ik zwanger was heb in die vakantie alles gegeten en vooral gedronken wat niet mag? Na de innesteling zit het eitje pas aan jou gehecht daarvoor zweeft het rond en “leeft” dus niet van jou, dus denk dat je je er niet al te druk over moet maken en pas stopt met alles als je die positieve test in handen hebt. 
 
Terug
Bovenaan