Zwanger willen worden maar onregelmatige cyclus!!

<p>Hoi allemaal,</p><p>Ik en mijn vriend hebben een kinderwens en zijn het aan het proberen nu 2 maanden. ik zit al meer als een jaar niet meer aan de pil maar heb toch hele tijd last van onregelmatige ongesteld zijn ik maak me zorgen. Ik ben nu 24 december voor het laatst ong geweest dus zit nu op dag 46!! En zwangerschapstesten waren negatief. Ik ben gelijk bang dat ik niet vruchbaar ben ofzo.. iemand die dit ook heeft en mij kan helpen? <br /><br /></p><p>xxxxxx</p>
 
Hoi hoi,
ik had het ook, had cyclussen van 32 tot 49 dagen, geen peil op te trekken dus. Ik heb daarna teunisbloemolietabletten geslikt. Vanaf dag 1 dag ik ongesteld word tot en met dag 14. Alle drie de keren dat ik het heb gebruikt, direct zwanger en op dag 29 een positieve zwangerschapstest. Nu 2 kindjes en zwanger van nr 3.
Mijn schoonzus heeft ze ook 1x gebruikt en ook direct zwanger
 
Hoi !
Gebruik je al ovulatie testen ? Ik heb ook altijd hele lange cyclussen , deze maand maar aan de ovu testen begonnen van cb en ja hoor vorige week een positieve test ! 
 
Hi! Herkenbaar. Ik had dit ook, zelfs na het stoppen van de pil een jaar geduurd tot ik ongesteld werd. Ik ben met een orthomoleculair diëtist aan de slag gegaan. Had behoorlijk wat vitamine te korten waardoor mijn hormonen verstoord waren. Na 3 maanden was het regelmatiger en nu zelfs zwanger. Wel met ovulatie testen en de daysy. Wellicht is dat iets voor je?
 
Goeiemorgen dames,
mijn man en ik proberen ook een kindje te krijgen. Wij zijn ook in december gestopt met de pil. Ik heb nu juist 2 hele korte cyclussen. 1 van 20 en 1 van 19. Moet ik hiermee naar de arts? Of gewoon wachten. Heeft iemand hier ervaring mee ? Ik lees vaak alleen maar juist langere cyclus.
 
 
x
 
Goeiemorgen dames,
mijn man en ik proberen ook een kindje te krijgen. Wij zijn ook in december gestopt met de pil. Ik heb nu juist 2 hele korte cyclussen. 1 van 20 en 1 van 19. Moet ik hiermee naar de arts? Of gewoon wachten. Heeft iemand hier ervaring mee ? Ik lees vaak alleen maar juist langere cyclus.
 
 
x
 
Ik vanaf november gestopt. Nog kort maar mag over 3 maanden als ik dan nog zo'n rare lange cyclus heb terug naar de HA voor verder onderzoek. (Was er toevallig voor iets anders dus dacht vraag het gelijk even)  was erg aardig en gaf aan dat t even kan duren maar ze zei meteen dat t als het over paar maanden niet beter is ik terug moet komen.
 
Terug
Bovenaan