Zwanger willen worden maar....

<p>Hi, </p><p>Momenteel hebben we een zoon van 9 maanden en we zouden graag al voor een tweede willen gaan. Lijkt ons fantastisch. De wens is er echt. </p><p>Echter ga ik 10 februari onder het mes voor een kijkoperatie. En krijgen we 1 juni sleutel van ons nieuwe huis. Dus mijn verstand spreekt mijn hart hier in tegen... ?</p>

Hee,
De perfecte timing is er natuurlijk nooit. Ik snap dat zwanger zijn tijdens zo'n operatie niet de bedoeling is, maar daarna.?
Misschien duurt het wel even voor het lukt (misschien ook niet maarja ?) en moeten jullie veel verbouwen etc? Zou het echt heel erg zijn als je (kort) zwanger zou zijn tegen die tijd? Als je dat echt absoluut niet ziet zitten is de keuze misschien iets sneller gemaakt maar blijft altijd een gokje denk ik.. 
succes!! 

Ik zou zeker wachten tot je hersteld van je operatie.. maar door een verhuizing heb ik mij niet laten tegenhouden hoor daarbij weet je niet of t gelijk lukt

Ik ben nu 21 weken zwanger en we zijn het huis volop aan het verbouwen, na de verhuizing. Gaat prima. Daar zou ik me niet door laten tegenhouden. 

Terug
Bovenaan