Zwanger willen worden met emetophobie

Hi Dames,

Heeft iemand ervaring hier in? Ik heb een prachtige dochter van 3 en voor mij geluk had ik een hele makkelijke zwangerschap en geen angstaanvallen. Nu wil ik zwanger worden van de 2de kind. Hoe zou ik het beste met dit angst kunnen omgaan? Kan ik de geluk hebben dat ik net als mijn eerste zwangerschap geen misselijkheid heb?
 
Hi ik heb er ook enorme last van!
Ik blijf mezelf vasthouden dat in geval van nood er medicatie is (besproken met gynaecoloog omdat dit me echt zorgen gaf)

Ondertussen ook de mindset gekregen dat ik het erg zou vinden om geen mama of papa te kunnen worden owv mijn angst...

En als het zo moet zijn, dan zal het zo zijn... we kunnen veel onder controle houden, maar niet alles... en dat probeer ik te aanvaarden (hoewel het niet elke dag even goed lukt)

Courage! We kunnen dit!
 
Oh bah, ik kan ook echt niet tegen spugen. Brrr!
Ik heb gelukkig 2 makkelijke zwangerschappen gehad waarbij ik beide keren niet heb hoeven spugen en bij beide maar 1 weekje wat misselijk ben geweest. Ik hoop dat het ook zo mag zijn bij een (eventuele) derde. Helaas is zoiets niet gegeven. Dus heel erg fingers crossed!
 
Terug
Bovenaan