zwanger willen worden na miskraam

Hoi dames,
Ik heb 14 mei helaas 1 miskraam gekregen,waar ik tot nu toe heel veel pijn van heb...

Ondanks het proberen om zwanger te worden is het tot nu toe niet gelukt (
1 sept was het 1 jaar geleden dat ik was gestopt met de pil.

Ik merk ook aan me eigen,dat mijn hele leven nu draait om zwanger te willen worden,is altijd al geweest maar nu is het extra dubbel...
Alles gaat er door me heen maak me erg druk,dat het 'misschien' niet lukt..

Hoe gaan jullie hier mee om???,ik weet het echt niet meer..
Ik kan weer gaan genieten van het leven zodra ik weer zwanger ben..

Liefs naz...

Hey meid,

Ik herken je verhaal! Ik heb in nov 2007 een miskraam gehad. daarna wilde ik zo snel mogelijk weer zwanger zijn. Ik had zo'n verdriet van het verloren kindje. Echt vreselijk vond ik het als ik weer ongesteld werd. Wij hebben eerst een paar maanden een time out genomen. Even bijkomen. Daarna er weer flink tegen aangegaan: voor de eisprong om de dag met elkaar vrijen. En het resultaat mocht er zijn.. we waren na 3 maanden alweer zwanger. En we kregen een gezonde dochter. Echt... je bent een keer zwanger geweest.... het gaat echt nog wel een keer weer lukken. Regelmatig vrijen en dan komt het vanzelf echt weer.

Zoek afleiding... ik heb ik die tijd een opleiding opgepakt. Ik zat veel te veel te denken. Het hielp wel, al blijft je wens groot. Blijf positief denken: mijn vk zei dat zij nog nooit had meegemaakt dat een stel na een miskraam niet met een gezonde zwangerschap terug kwam. Daar hield ik me maar aan vast. Denk nog niet aan alle doemscenario's, want die komen toch niet uit. Pas wanneer je in mei 2011 nog niet zwanger bent dan heb je reden om je zorgen te maken. maar zover komt het niet want dan ben jij echt allang weer zwanger. Geef jezelf de tijd om weer zwanger te worden!

Sterkte meid ik weet hoe moeilijk het is. Soms kun je het gewoon niet meer overzien allemaal en wordt je er zo depri van! Maar het komt goed! Stop met piekeren... hou mei 2011 als doel em je zult zien dat je wens veel eerder in vervulling zal gaan!

Terug
Bovenaan