Zwanger willen worden na overlijden baby met 37 weken

Goeiemorgen,



ik heb een vraag, ik ben afgelopen augustus bevallen van een jongen, helaas is hij 2 dagen voor de bevalling overleden, dit heeft ons heel veel pijn gedaan, nu ben ik erachter gekomen dat ik factor II mutatie heb maar ik en me partner willen nog heel graag een kind maar ik ben tegelijk ook bang dat het weer gebeurt.



Heeft iemand hier ervaring mee? Ik zou graag willen weten wat ik kan verwachten met een volgende zwangerschap.



mama van:

jaylee 18-07-2007

Djulian 23-07-2016*
 
Hoi.

Helaas heb ik begin dit jaar soortgelijks meegemaakt.

Ons zoontje is bij 38.5 week levenloos geboren. Totaal onverwacht..

Nu in verwachting van ons tweede wondertje. Dit is wel een andere zwangerschap. Veel controle's en een heel andere zwangerschapbeleving. Je weet immers hoe snel een leuke goede zwangerschap om kan slaan. Probeer er toch zo veel mogelijk van te genieten.



veel succes / sterkte de komende tijd.



Liefs!



 
Heel veel sterkte voor het verlies, ik weet helaas hoe het voelt, je zou verwachten dat tegenwoordig dit soort dingen niet meer voor zouden komen maar ik hoor het te vaak helaas.



Het is een moeilijk om het verlies een plek te kunnen geven omdat je er zo naar toe leefde. Ik denk dat ik daarom ook bang ben dat het weer gebeurt.  Heb jij dit ook toevallig en kun je nog een beetje genieten? Ik weet wel dat ik onder de gynocoloog kom en veel controle krijg. Met me vorige zwangerschap had ik dit ook maar inplaats van een gynocoloog had ik een medisch verloskundige dus helaas maar het me niet rustiger. Maar het verlangen is zo groot dat ik het toch graag wil.



Ik ben wel heel benieuwd hoe deze aankomende zwangerschap zou zijn als alles lukt



dankje voor je reactie
 
Terug
Bovenaan