Zwanger willen worden van 4de-Liseau4

A

Anoniem

Guest
Leuk, Liseau dat er nog meer mensen voor de 4de gaan. Voelde me al een beetje alleen hier...
Hoe oud zijn jouw andere kinderen?
Wij hebben een meisje van 6 en 2 jongens van bijna 4 (september).
Nu is de eerste vraag van veel mensen: en als het nou weer een tweeling wordt?????
Tja, dan hebben we er 5, ook goed.
Vindt jij het niet jammer dat je je beslissing waar je ongetwijfeld heel gelukkig mee bent niet echt kan delen?

Snel wat rekeningen betaald en toch nog even terug en kijk nou een bericht voor mij, wat leuk - dat is voor 't eerst. Wel lastig dat ik nu in dit scherm je vraag niet meer kan zien, trouwens. Wij hebben een dochter van bijna 8, een dochter van 6 en een zoon van 1 1/2. Het is altijd mijn hartewens geweest, een gezin met 4 kinderen. Waarom - ik weet het echt niet, leek me gezellig en dat lijkt het me nog steeds. Ook druk, maar ik rol na enige gewenning toch vrij makkelijk weer in nieuwe situaties, merk ik. Maar een groot gezin is niet echt meer van deze tijd,  geloof ik... Ik heb zelf tegen mijn gezegd (die heel erg twijfelde) dat het ook een tweeling kan worden en dat dit kind ook iets kan mankeren. Dit is/was zijn angst vooral. Maar weet je: met dat ik ouder word, begint het me duidelijk te worden dat al die "bedachte" zekerheden schijn zijn. We weten immers ook niet of deze kinderen, of wij zelf, gezond blijven. Wat ik hiermee probeer te zeggen: ik wil oprecht het leven nemen zoals het komt. Wat staat dit er heilig... maar ik meen het wel. En dus kijk ik erg uit naar dit vierde kind. Ik heb trouwens wel al  moeten beloven  dat  dit echt de  laatste is! En jij, laat je/jullie het nog open na baby IV? Bye.

Kijk, toch een stukje vraag gemist. Ik heb een paar goede vriendinnen die het wel weten, en daar bespreek het wel mee, hoor. Anders was ik wel heel alleen met m'n hopelijk gelukkige vooruitzicht, ja. En mijn moeder, met wie ik een leuk, maar helemaal geen intensief of close  contact heb, zei 2 dagen geleden dat ze gedroomd had dat ik zwanger was van de vierde.... Toen viel ik even stil. Want zij weet echt van niks! Frappant, niet?

wat leuk zeg dat julllie voor een 4e spruit gaan,

ik heb een zoon van 16, een dochter van 13
en twee kleine zoons van 4 en 1 jr

heerijk een gezin met 4 kids
helemaal leuk om twee grote en twee kleintjes te hebben!!

en idd reageren mensen helemaal niet leuk
terwijl ze zelf helemaal geen moeite   hoeven doen????
raar toch.....

maar toen ik vanacht last van mijn maag had
(had ik met de laatste 2 zwangerschappen)
en ik droomde dat ik zwanger was (al eenpaar nachten gedroomt)
schrok ik toch wel een beetje
want een 5e.... tsja zou leuk zijn over 3 jaar of zo
maar nu ik werk 8 uur per dag
(gelukkig thuis dus kan ik tohc veel met de kids spalen)
maar stel dat ik van een 5e zanger zou zijn
zou ik het helemaal niemand durven vertellen
dat is toch stom!!! ?

maja we trekken ons schijnbaar te veel aan van de buiten wereld he?
knuf kiki :)

en als het nu weer een tweeling word?? met zo een ondertoon
ik begirjpñ mensen niet hoor
nieuw leven is toch het mooiste wat er is
en ze worden al moe bij de gedachten dat jij 2 kindjes zou dragen
en jullie ze straks gaan opvoeden.. pff

jammer....
ik vind het hardstikke spannend voor jullie!
heel veel succes!

Terug
Bovenaan