zwanger willen worden

hallo allemaal ik ben 26 jaar en ik heb al een dochtertje van net 4 jaar maar sinds 2 jaar willen mijn vriend en ik er een kindje bij,maar net zoals bij jullie gaat dit niet van een leide dakje.ik ben vorige maand nog bij de gyn geweest en hij zei tegen ons dat we het toch nog een half jaartje moesten proberen en als we dan nog niet zwanger zijn ,gaan we denk ik toch door voor KI.Maar al met al lijkt het ons een zeer zware ingreep (geestelijk en lichamelijk),is iemand van jullie hier mee bezig? graag zou ik graag een reactie van jullie ontvangen hoe julie dit ervaren. groeten, en ook voor julie geld veel succes en veel geluk mogen we maar snel zwanger raken!!!!

Hoi,

Welkom! Leuk dat je met ons mee wilt kletsen. Moeilijk is dat als je al een kindje hebt en een tweede wil, maar het lukt maar niet... Lijkt me erg frustrerend. Er is helemaal onderaan de forumlijst een forum voor vrouwen bij wie het langer duurt om zwanger te worden. Het is niet zo dat ik je weg wil hebben, maar misschien voel je je daar nog meer thuis. Hier kom je nog wel eens vragen tegen die voor jou niet interessant zijn omdat je dat stadium al lang voor bij bent.
Ik wens jullie het komende half jaar heel veel geluk en ik hoop dat het snel spontaan raak is!
Liefs Kiki

Hoi, Nou t is net of ik ons verhaal lees, alleen wij zijn alwel in de medische molen gestapt.
Wij hebben een zoontje en hij wordt in Sept. 4 jr. Sinds aug. 2002 is mn spiraaltje verwijderd en tot nu toe nog niet zwanger, sinds een klein half jaar lopen we bij de gyn. Ik ben 1 Mei voor de 3e x k-geinsimineerd, persoonlijk valt t me allemaal mee, het is alleen even een geregel omdat je af en toe naar t ziekenhuis moet, t scheelt erg dat onze gyn. ons erg goed begrijpt en je moet wel even je gedachten omschakelen, als t goed is word je toch op een andere manier zwanger maar t gaat om t uiteindelijke resultaat en je moet er even doorheen maar ik merk aan mezelf dat je je grenzen wel gaat verleggen.
Hopelijk heb je wat aan mn verhaal.
En als je t er vaker over wil hebben.....gezellig, ik zit ook op t andere forum,zie t verhaal van kiki aan jou

ps, dit is trouwens voor mij ook pas de tweede x dat ik op t forum ben. groetjes!!!

Terug
Bovenaan