zwanger willen worden

Hallo allemaal,
Ik ben nieuw hier en ben op 20 juni gestopt met de pil.Daarna op 23e juni ongesteld geworden. Sindsdien geprobeerd om zwanger te worden. Ik ben vanafdie tijd niet meer ongesteld geworden en dit terwijl ik voordat ik de pil slikte om de twee a drie weken ongesteld was. Zijn er meiden die ervaring hebben dat na het stoppen met de pil het langer duurd voordat alles op gang komt. Ik had wel rare symptonen maar dat zit volgens mij gelijk tussen je oren.....

groetjes anoniem.

Na het stoppen van de pil heeft je lichaam wel even nodig om op gang te komen. Alle symptomen die je hebt horen daarbij. Natuurlijk kun je wel zwanger zijn.Daarbij komt nog eens dat je je cyclus even de tijd moet geven. Die is vaak anders dan toen het werd geregeld door je pil.Succes. XXX

hoi hoi,welkom,ik ben in jan gestopt met de pil,en werd wel gelijk ongi ,maar dat verschilt echt per persoon,je lichaam heeft de tijd nodig om weer op gang te komen,sommige hier zijn maanden niet ongi geworden,is erg vervelend,je pil is wel gelijk uit je lichaam maar je huishouding is in de war,omdat die geen pil meer krijgt,jou lichaam was dat gewend en je werd op tijd ongi,maar nu is je lichaam zo gezegt in de war,en kan het inderdaad even duren voordat je weer ongi wordt,maar als het te lang duurt moet je naar de huisarts gaan,die heeft middelen om het op te wekken veel sucses ermee grmanuela

hoi ik ben sinds april gestopt met de pil en bij mij is mij cyclus niet helemaal gelijk eerst 2van 29 dagen en een van 24,en nu weer van 28 dagen dus ik goed niet goed waneer mijn eisprong is als het doet is (niet goed dus)moet ik op 3 aug weer ongi worden hoop het van niet hoop dat bij jou er geen meer komt en dat je zwanger bent maar wat ik wou zeggen is dat het dus z'n tijd nodig heeft om weer op gang te komen groetjes manuela wolters

Hoi,
Ook bij mij laat het op zich wachten, ik ben 27 april gestopt met de pil en nog niet weer ongesteld geweest. Heb het bij de huisarts nagevraagd en het is niets ernstigs. De messte vrouwen hebben vrij snel weer hun cyclus op gang maar bij sommigen kan het soms wel een half jaar duren. Erg vervelend en onzeker dus, maar niet erg. Je eisprong komt echter wel voor je eerste ongi, dus als je op het juiste tijdstip klust, dan kun je dus in deze periode wel zwanger worden en niet ongi zijn geweest. Volgens mijn arts moet je je lichaam goed in de gaten houden en als je erg veel veranderingen bemerkt gaan testen.

Succes ermee, ik hoop dat je niet al te lang hoeft te wachten.

Liefs Marianne

Hoi,

We zitten ongeveer in hetzelfde schuitje. Ik ben in mei gestopt en gewoon ongi geworden na 30 dagen en nu ben ik al op mijn 49ste dag. ben gisteren ook naar ha geweest en hij zie ook, gewoon laten doen en verder klussen, zolang er geen ongi is, kan je eisprong alle dagen zijn, en ik moest me er geen zorgen in maken, dat was normaal. Het is natuurlijk wel niet zo plezant want je weet dus totaal niet hoe je cyclus ineen zit. Het beste is gewon afwachten en verder klussen, het kan nog altijd!!!

grtjs,
Bea

Hoi,

Ik ben in december met de pil gestopt, en werd daarna na 4 weken ongi. Daarna duurde het ruim 3 maanden voordat ik ongi werd. Al die troep van de pil zat nog in mijn lijf, en daardoor duurde dit erg lang.

Terug
Bovenaan