zwanger willen worden

A

Anoniem

Guest
hallo dames ik ben nu al zo lang bezig om zwanger te worden maar het lukt niet nou heb ik gehoord dat al ze na 1 jaar nog niet zwanger bent maar het beste naar de dockter kan gaan maar ik zou wel willen weten wat je het beste kan doen om zwanger te worden heeft er iemand tips voor mij groetjes

hallo anoniem.
dit is voor de eerste keer dat ik hier een berichtje verstuur.maar je kunt toch het beste maar naar de dokter gaan als je al een jaar bezig bent.ben ik zelf ook en ik ben wel naar de dokter geweest en die heeft mij doorgestuurd.ik kan je geen tips geven.omdat ik dat eigenlijk een beetje onzin vind.omdat toch de dokter eerst moet kijken of alles wel in orde is.bij mij is het progesteron gehalte te laag en nu gaan ze eerst in jan een cyclusanalyse doen en daarna krijg ik pilletjes en dan maar hopen dat ik dan eindelijk een keer zwanger raak.Ik wens jou heel veel sterkte met je beslissing en ik hoop dat je ook gauw zwanger bent.

nou ik had hier al op gerageerd maar het is niet geplaatst.je moet gewoon weer naar de dokter gaan hij moet je door verwijzen zeker als je al een jaar bezig bent.ik ben wel doorgestuurd ben nu ook een jaar bezig
bij mijis er uit gekomen dat ik te weinig progesteron in mijn bloed heb hierdoor verloopt de eisprong niet helemaal zoals het horen moet.nu krijg ik in jan een cyclusanalyse en als ik dan nog niet zwanger ben krijg ik pilletjes.maar je moet echt weer naar de dokter gaan want mischien is er wel helemaal niks aan de hand maar dan weet je het zeker.heel veel sterkte gr mafo

Terug
Bovenaan