Zwanger willen worden.

<p>Lieve mama's & mama's 2 be .</p><p>Ik vind dit moeilijk om te starten omdat ik het ongeduldig van mijzelf vind, maar ik toch graag wil ventileren. </p><p>Wij zijn bezig met ons 2e kindje echter gaat het niet zo soepel als bij onze 1e (dat was binnen 5 maanden raak)</p><p>Nu ben ik heel erg bezig met een ovulatie kalender echter lijk ik geen lijn te kunnen ontdekken in mijn cyclus. Dit maakt me soms best gefrustreerd en moedeloos. </p><p>We zijn nu bezig sinds september 2019 en ik weet dat dat nog niet lang is ( er zijn mensen die veel langer bezig zijn) echter voor mij voelt het als een eeuwigheid. </p><p style="text-align: left;">Nu had gisteren mijn cyclus moeten starten maar er gebeurd niets. Ik heb al wel sinds zondag kramp alsof ik ongesteld ben, maar geen bloeding.</p><p>Ongeduldig als ik was vanmiddag een test gedaan, maar die was negatief (middag urine en in de ochtend vrij veel gedronken) Heb ik te vroeg getest? Ben ik te ongeduldig?</p><p>Zijn er meer vrouwen die zich voelen zoals ik?</p>

Terug
Bovenaan