Zwanger willen worden

A

Anoniem

Guest
<p>Hoihoi,</p><p>ik ben pas gestopt met de pil (3 juli), als ik mijn menstruatie aan hou toen ik de pil slikte zou ik aankomende week ongesteld worden (kans is denk wel klein). Maar ik hoop het wel. Tussendoor hebben wij wel gewoon seks gehad zonder condoom. </p><p>als ik mijn menstruatie weer heb gehad zou ik ook met ovulatie testen willen beginnen puur om te kijken hoe mijn lichaam het doet en wanneer ik mijn eisprong heb. Ik zou graag snel zwanger willen worden (als het ons mag lukken natuurlijk). Maar geduld is het belangrijkste.</p><p>hoe hebben jullie jullie cyclus bijgehouden toen jullie zijn gestopt met de pil? Zijn jullie toen ook meteen begonnen om proberen om kinderen te krijgen? Ook ovulatie testen gebruikt?<br /><br /></p><p>wat zouden jullie adviseren? Hoe ging dat bij jullie toen je moest wachten wanneer je menstruatie weer begon? Zijn jullie toen ook met ovulatie testen gestart?<br /><br /></p><p>ik hoor graag jullie verhalen. </p><p> </p><p> </p>

Hoii, 
Ik heb een ovulatie app gedownload en daar moet je dan de gegevens van je laatste menstruatie invullen en word er berekent wanneer je vruchtbaarste dagen zijn.
Ik ging dan ongv 3 dagen voor dat de app zei dat ik het meest vruchtbaar was beginnen met ovulatietesten (action). Kwam er dus achter dat ik 3 dagen later ovuleerde dan de app voorspelde. 
Ik was na 2 maanden zwanger. 
Heel veel succes in deze spannende tijd!

1e x na 6 maanden zwanger. daarvoor was ik aan de pil dus was nog beetje onduidelijke cyclus. maar nooit hulpmiddelen gebruikt. 
bij de 2e mijn afscheiding in de gaten gehouden. Toen meteen zwanger. ik had geen anticonceptie gebruikt tussen 1 en 2.

@WMB welke ovulatie app heb jij gebruikt?
hoelang had je de pil geslikt? Binnen twee maanden zwanger dat is echt super

Ik heb drie maanden gebruikt om te 'ontpillen', mijn eisprong te leren herkennen en overstappen op andere medicatie. Toen we er voor gingen herkende ik mijn eisprong goed en was ik die maand direct zwanger. Veel geluk gehad! Succes!

Als je intypt bij play store ovulatie app nederlands krijg je veel keuzes. Net welke je fijn vind doen allemaal hetzelfde.
Zwanger worden, krijg de baby: zo heet die app die ik gebruikte.
Ik was al wel 3 maanden gestopt met de pil, maar zeer onregelmatig ongesteld dus dan weer eerder en dan weer later dan die app voorspelde, dat kan je daar ook aanpassen. Dus geen standaard 28dagen cyclus.
Bij mijn eerste was ik ook de 2de maand zwanger dus miss gaat het bij mij gewoon snel.
Maar incombinatie met de app en de ovulatietesten word je wel wijzer wanneer het beste te vrijen. 
Succes!

Hoi! 
Ik ben 1 mei gestopt met de pil, toen heb ik mijn pilbloeding gehad op 5,6 en 7 mei. Daarna een cyclus van 17 dagen, toen 24 dagen en de laatste 27 dagen. Er zit dus aardig wat verschil in.
Ik ben ook gelijk begonnen met ovulatietesten, indd om te kijken hoe mijn lichaam het doet. Ik heb ook 2 apps gedownload, ze geven allebei een andere dag qua eisprong aan. Maar het is zeker handig om alles in bij te houden.
Deze maand even zonder ovulatietesten gedaan, geeft mij iets te veel stress haha. Succes met alles en ik hoop dat het snel raak is bij jullie!:)

Ik kan er kort over mee praten (gelukkig gezegend). Ik stopte met de pil na 6 jaar slikken. 
Na t stoppen meteen in hetzelfde ritme vanzelf ongesteld geworden. En meteen daarna zwanger. 
Dus maar 1x gemenstrueerd en meteen zwanger. 
Hoop dat het jou ook spoedig gegund is! 

Terug
Bovenaan