Zwanger willen worden

Hoi allemaal,
Ik zit in een lastige situatie, ik en mijn vriend willen dol graag een kindje. Alleen ik ben al nu al een dikke 2 weken overtijd. Normaal cyclus 28 dagen. Maar alle testen zeggen negatief? Ik snap er niks van. Is het vaker dat je niet ongesteld word of ben ik dan wel zwanger?
 
Wat voor anticonceptie heb je gebruikt en wanneer ben je hier mee gestopt? Hoe is je cyclus normaal? Op basis waarvan bepaal je wanneer je ongesteld moet worden (ovulatietesten, vorige cycli)? 
 
Kan het zijn dat je te vroeg hebt getest? Mocht je twijfelen zou je altijd even naar de huisarts kunnen gaan.
Bij de eerste keer dat ik testte, na ruim 7 jaar de spiraal te hebben gebruikt, teste ik ook negatief. Uiteindelijk werd ik toch ongesteld.
Mijn cyclus was normaal 28 dagen, maar omdat ik gestopt was met de spiraal moest mijn lichaam weer even wennen denk ik.
Als dit je eerste test is zou ik me nog niet zo een zorgen maken. Jouw lichaam moet weer even 'afkicken' van de hormonen die je geslikt hebt.
Komt goed! Ik ben nu ook 37+ weken zwanger. Jij gaat ook zwanger worden.
Tipje: ga niet teveel op de kalender werken. Dit kan je veel teleurstelling geven. Toen ik het losliet en het niet verwachte was ik zwanger :)
 
 
Terug
Bovenaan