zwanger worden 2.0

<p>Hallo mommy's </p><p>Het malen is bij mij begonnen hoor! Ik heb nog niet zo heel lang een nieuwe vriend. We zijn daarvoor al langere tijd om elkaar heen wezen draaien. <br /><br />Ik heb een zoon van 2 jaar. Samen zijn ze super cute. Dat zit helemaal snor. Hij heeft in het verleden een kinderwens gehad met zijn ex. Dit heeft niet willen slagen omdat ze beide niet geheel vruchtbaar waren. Mijn vriend heeft dus traagzaad. Gisteren de opmerking gekregen (wel na een middag drinken met zijn vriend) dat hij heel graag een bevalling mee zou willen maken. Ik was in shock, aangezien ik mijn gedachten over een tweede kindje al langere tijd van de baan heb gehaald. Nu ben ik toch de hele dag aan het malen, zou het wel kunnen lukken en dan komt het er nog bij mijn vriend is heel wat ouder als mij, hij wordt volgende maand 54. <br /><br />Is het mogelijk? Wil hij een kind? Ik vind het doodeng om het onderwerp weer aan te snijden, maar dat malen om niks vind ik ook zo k*t zeg maar. Wie heeft er ervaring met traagzaad en zelf uber vrucht? Tenminste daar ga ik wel vanuit met mijn zoon was ik binnen een maand zwanger... <br /><br />Misschien wil ik gewoon even van me afschrijven hoor en wat dingen horen positief of wat kritiek mag ook. Just talk van vrouw tot vrouw. <br /><br /><br /></p>

Persoonlijk zou ik het wel ter sprake brengen. In een goede relatie kun je immers alles bespreken lijkt me. Ook als hij dan mss aangeeft niet te willen dan heb je wel duidelijkheid en kun je t weer proberen naast je neer te leggen. En anders.. ja wie weet..

Terug
Bovenaan