Zwanger worden 2021

<p>Lieve mommy’s,</p><p>oke, mijn verhaal.</p><p> </p><p>begin november ongesteld geworden na stoppen pil. Daarna eind november direct ongesteld, top cyclus in beeld.</p><p>Helaas nu nog steeds niet ongesteld en na 6 testen blijk ik ook niet zwanger. <br /><br /></p><p>ineens een lange cyclus? Dat is niet gebruikelijk.. </p><p>Wie heeft er tips/ervaring? Word langzaam gek</p>

Je bent net pas gestopt met de pil. Je bent aan het ontpillen, dit kan helaas een jaar duren en dan is het ook nog normaal evt een jaar te doen over zwanger raken. Je zult het dus de tijd moeten geven

Ontpillen heeft tijd nodig. Gewoon je lichaam laten wennen, op een gegeven moment komt er regelmaat in. En dat duurt bij de 1 langer dan bij de ander. Je cyclus is echt nog niet in beeld 2 menstruaties na het stoppen. Die kan je pas in beeld brengen als je temperatuurt of ovulatietesten gebruikt. Maar daar zou ik eigenlijk pas over een paar maanden mee beginnen als ik jou was.
Geef het tijd, leg jezelf niet te veel druk op! Want nadat je ontpilt bent, kan het ook nog weleens langer duren dan je dacht voordat je zwanger raakt! Weet dat het heel normaal is als dat een jaar duurt!

Bedankt voor je reactie!

ja in mijn hoofd weet ik dat hoor.
maar als je eenmaal bent begonnen neemt je hart het toch over..
 en ik ben een beetje verwend met de eerste, dat was gelijk raak. 

Terug
Bovenaan