Zwanger worden, 4e ronde

A

Anoniem

Guest
Hoi!

Ik ben hier nieuw en weet niet wat er allemaal al wel en niet is gezegd, maar wij zijn dus bezig voor ons 1e kindje. Ik kan er eigenlijk met niemand over praten (behalve mijn man) want wij willen het nog even voor ons zelf houden.

Wij zijn nu voor de 4e ronde bezig... misschien een stomme vraag, maar we doen het pas sinds kort zonder cd, maar na het klussen loopt alles er zeg maar uit. Is dit normaal?

Verder weet ik echt niet wanneer ik vruchtbaar ben. Ik had tot voor kort een cyclus van 26 dagen, maar vorige maand was het ineens 35 dagen. Ik dacht echt dat ik zwanger was, maar volgens de testen was ik dat niet, echter mijn menstruatie bleef uit. Was wel balen want elke keer als ik testte hoopte ik dat ik wel zwanger zou zijn, helaas was het niet het geval.

Hopelijk ben ik niet de enige...

Groetjes

hallo brown angel, geeft niks als je vragen hebt, iedereen begint zo onzeker.
na bijna 11 rondes ga je er wel wat meer van weten, dus wou je even zeggen dat het niet erg is dat het sperma er wat uitloopt na het vrijen.
het beste is natuurlijk wel om het zoveel mogelijk binnen te houden, door met je kont omhoog te gaan liggen een poosje kan je toch zorgen dat het meeste binnen blijft, maar er loopt altijd wat uit hoor, dat is heel normaal.
en wat je cyclus betreft, kun je het beste gaan temperaturen, dit kun je zo googlen via internet hoe je dat het beste kunt doen. op deze manier krijg je een iets betere kijk op je cyclus.
succes meid!
groetjes kruimels

hoi welkom op dit forum,
ik ben nu 5 maanden bezig heb eindelijk via een ovutest mijn eitje ondekt puur toeval eigenlijk.
ook bij loopt het er net zo hard weer uit hoor na de daad.
is heel gewoon maar er blijft altijd wel iets achter.
ik gebruik een maandverbandje dan anders zit alles in je slipje/string.
dat je nu pas zonder condoom vrijt is toch niet erg eigenlijk heel verstandig.

succes yvon

Hoi meiden

Bedankt voor jullie opmerkingen! Ben blij te horen dat het toch vrij normaal is als het eruit loopt... ja ik heb het voorheen nooit zonder cd gedaan, bang om zwanger te worden (zonder dat ik mn kind dan iets te bieden zou hebben). Sinds kort zijn we bezig voor het echie..

Wel irritant trouwens dat je niet precies weet wanneer je ovuleert (tja kan testen doen ed maar dat wil ik zo lang mogelijk uitstellen... Bovendien dacht ik vorige maand echt dat ik zwanger was, was nl al een week overtijd, alleen gaf de test steeds aan dat het negatief was :( erg teleurstellend.

Ik probeer ook zo min mogelijk bezig te zijn met of het wel of niet gelukt is, want de teleurstelling is altijd vervelend...

pfoe....... nu maar afwachten of het deze maand gaat lukken... bennieuw!

succes dames ;-)

Terug
Bovenaan