zwanger worden als je niet elke dag sex kunt hebben

A

Anoniem

Guest
hallo,

mijn vriend is internationaal vrachtwagenchauffeur en is de hele week van huis, daardoor hebben we alleen in het weekend sex (wel elke dag). heb ik nu minder kans om snel zwanger te raken?!

liefs,

cis

Dat ligt er maar net aan of je vruchtbaar bent in de dagen dat je vriend thuis is en jullie kunnen klussen. Als hij altijd weg is als je vruchtbaar bent wordt het moeilijk denk ik. Als dat zo is dan zit er niets anders op dan een keer met hem mee te gaan!!

Succes met klussen.
Bientje

Hoi 'lotgenootje'!

Ook mijn man is iedere week 4 of 5 dagen in het buitenland vanwege zijn werk. Erg vervelend (!) als je graag zwanger wilt worden... Het is altijd maar afwachten of je man op de 'juiste' momenten thuis is.

Wij zitten inmiddels in 'ronde' 14, of dit te wijten is aan het feit dat mijn man veel weg is weet ik  niet... maar ik vind het wel steeds moeilijker worden allemaal.

Ik hoop voor jou dat je volgende eisprong in het weekend is

Succes met alles.

Liefs, Bloempje

als t waar is dat ovuluatietesten echt goed aangeven wanneer je vruchtbaar bent dan valt er wel wat te regelen dat mijn vriend thuis is.. maar weet niet of ik er wel echt op kan rekenen.

wel jammer dat hij weinig thuis is en met hem mee gaan kan niet, ik moet gewoon werken helaas

hallo
het ligt eraan wanneer je man thuis is want 10 a 14 dagen na ongesteld is het beste om te klussen volgens mij.
maar hoe zit t eigenlijk als je zwanger bent met sex, vanaf wanneer geen sex meer, ik neem aan dat t lastiger wordt hoelanger je zwanger bent of niet?
doeg

Hey Missy,volgens mij mag je gewoon de hele zwangerschap sex hebben hoor.
Idd wel wat lastiger als je buik zwaarder wordt,maar ja dan maar het hele kamasutra boek af toch!!Schijnt dat op z'n hondjes(sorry hoor) een handige manier is met dikke buik.
Groetjes Cat

we oefenen gewoon lekker verder! hij is in het weekend altijd thuis en soms door deweeks.. omdat mijn menstruatie nog onregelmatig is weet ik nog niet wanneer ik vruchtbaar ben dus hoeft hij ook niks te regelen met zijn werk om eerder thuis te komen.. ik heb op de site van babybrabbel mijn menstruatie gegevens ingevuld en daar kwam uit dat mijn cyclus 32dagen is, maar er staan dus ook gegevens bij van toen ik nog de pil slikte. ben 11jan vruchtbaar volgens die berekening, dus we zullen zien!

Terug
Bovenaan