<p>Hoi allemaal,</p><p>Ik ben de trotse moeder van twee prachtige dochters van 4 en bijna 3. Toch blijft het bij me knagen dat ik graag een derde kindje wil. Mijn vriend is er niet helemaal voor (hoor je wel vaker) maar hij zal wel blij zijn als we zwanger zijn van een derde.</p><p>Het valt me op dat het wat langer duurt dan bij mijn vorige zwangerschappen. Bij onze eerste was het na 2 pogingen raak en bij onze tweede was het eigenlijk niet de bedoeling dat ik zwanger zou raken ( onze oudste was 8 maanden) maar toch waren we er heel blij mee..</p><p>Nu willen wij dus een derde maar het gaat niet van een leien dakje. We proberen het wel op de goede momenten maar elke keer wordt ik ongesteld.. ik voel aan mijn lichaam dat mijn menstruatie er aan komt. Hier baal ik wel een beetje van. Het is wel zo dat we al 2 prachtige meiden hebben maar toch blijft de wens er voor een derde kindje. Dus eigenlijk mag ik niet klagen.. maar ja ik blijf er mee bezig.. </p><p>Heeft iemand een idee hoe het komt? We worden natuurlijk een dagje ouder (ik 32 en mijn vriend 35).</p><p>Ik hoor het wel</p><p> </p><p>Groetjes L.</p>