Zwanger worden en acupunctuur

Hey meiden,

Omdat ik wel geïnteresseerd ben en open sta voor andere behandelmethoden naast de vruchtbaarheidsbehandelingen in het toch vaak klinische ziekenhuis heb ik een vraag aan jullie.

Heeft een van jullie wel eens acupunctuurbehandelingen ondergaan ter bevordering van de kinderwens?

Ik ben zelf al surfende gestuit op een voor mij interessante site van een acupuncturist die hier diep(er) op in gaat onder de gedachte/werkwijze "Anders bekeken", gezondheidsklachten vanuit een ander perspectief bekeken" en heb op 22/7 een 1e afspraak staan waar ik (manlief gaat ook mee) best heel nieuwsgierig naar ben. Bij mij is ooit door een homeopaat al eens een zgn. 'blokkade' geconstateerd waarom het maar niet wil lukken met zwanger worden, dus ik hoop dat die blokkade snel opgeheven gaat worden!!

Op zich is het allemaal niet zo hettydeheksachtig of zweverig als sommigen denken hoor!

Wie ook eens wil kijken: www.reinders.alles.nl

lfs. Suus

Hoi. Toevallig ben ik sinds twee weken onder behandeling bij een acupuncturist vanwege rugklachten. Ik legde de man ook voor dat ik nu 9 maanden bezig ben zwanger te worden. Hij zei tegen mij: je doorbloeding is niet goed. Als je doorbloeding goed is, raak je zwanger. Nu weet ik of dat ook zo is en vestig er zeker mijn hoop niet op. Feit is wel dat deze maand mijn eisprong verlaat is (kon ik zien want ik temperatuur) en dat ik sinds dat bezoek verhoogde temperatuur heb. Ik ga er maar vanuit dat ik dus ook later ongesteld word, dus volgende week ergens (dan ben ik volgens alle officiele shit twee weken overtijd). Maar ik vind het wel heel typisch dat het hormoniaal op zijn plaats valt sinds ik bij die man ben geweest.
Overigens gaat het met mijn rug al veel beter. En daar kwam ik natuurlijk voor!

Ha die Suus,

Ik heb zelf geen ervaring met dergl. dingen, maar ook hier zal ik maar zeggen; NIET GESCHOTEN IS ALTIJD MIS.
Je kunt het wellicht proberen.
Ik ben benieuw!
suc6
heel veel liefs Ang...

hoi suus!

ook ik heb geen ervaring in dergelijke dingen als acupunctuur, maar wel in het paranormale, ook al was dat niet mbt een zwangerschap.

misschien is het iets om eens een keer te proberen (of misschien heb je het al een keer gedaan) maar ik zal je toch ff in het kort vertellen wat ik heb ervaren.

ik zat toen een periode erg rot in mijn vel en ging naar een paragnoste. zij heeft door middel van haar handen rondom mijn lichaam te houden (op 5 of 10 cm afstand) mijn "blokkades" op weten te heffen. ik had altijd erg last van hoofdpijnen etc, en als ik bij haar was voelde ik echt dat ze "iets uit mijn hoofd trok" ze noemde dat negatieve energie. ik voelde me erg prettig als ik bij haar vandaan kwam.

ze "ziet" dan soms ook dingen in de vorm van visioenen of beelden die op de persoon die ze behandeld van toepassing zijn.

ik vond/vind dit errug interessant maar misschien vind je het nix!
ik wilde het toch ff met je delen, want zoals ang.. zegt niet geschoten is altijd mis!!

xx kimpansee

Hoi lieve Suus,

tuurlijk....nooit geschoten is altijd mis...maar pas je op dat je geen valse hoop krijgt voorgeschoteld voor veel geld?
Houd ons op de hoogte.

groetjes Bo

Hoi meiden,

Bedankt voor jullie reacties.
Ik hou jullie zeker op de hoogte ervan.

Ik sta er zeker voor open en gooi mn geld niet zomaar weg, nee. Bovendien wordt het grotendeels vergoed door het ziekenfonds. En idd baadt het niet dat schaadt het niet! Wel leuk om te zien dat het bij jou werkt Tania.
En die paragnoste, ook een bijzonder verhaal Kim. Ik durf dat soort types soms niet echt aan te kijken, maar het kan wel werken! Probeer eerst die acupuncturist wel uit op de 22e.

Wordt vervolgd zal ik maar zeggen!
lfs. suus

Hoi,

Ik loop zelf bij acupunctuur vanwege zwangerschapsmisselijkheid en dat werkt heel erg goed: nog niet gespuugd en 16 wk zwanger!

Hij vertelde mij dat hij ook veel patienten heeft die er langer over doen om zwanger te raken. Ook vrouwen die al onder behandeling zijn in het zkhs kan hij ondersteunen. Zeker de moeite waard dus!

En inderdaad...mijn bezoekjes worden volldig vergoed. (particulier)

Succes!

Anja

Terug
Bovenaan