Zwanger worden en een nieuw huis, kan dat samen?

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Wij zijn nu 5 maand bezig om zwanger te worden en tot nu toe is het niet gelukt. Iedereen om me heen zegt dat ik er niet zo mee bezig moet zijn, maar dat ik makkelijker gezegd dan gedaan.

Nu heb ik naast het zwanger worden nog een issue. Er komt namelijk een nieuwbouwplan hier bij ons in de stad, waarin wij geinteresseerd zijn. Maar nu slaat de twijfel toe, zou dat wel kunnen nu zwanger willen worden. Straks ben ik hoogzwanger als we in het huis kunnen en nog moeten gaan verven enz. Misschien loop ik op de zaken vooruit maar het speelt wel constant door de mijn hoofd. Zijn er hier misschien dames die hier ervaring mee hebben?

Liefs Linda

Hoi Linda,

Ik heb er geen ervaring mee, maar in mijn relatief korte leven heb ik al wel geleerd dat voor vrijwel alles een oplossing komt  

Een kindje zorgt altijd voor hektiek! Ook als je in een huis woont wat al jaren je thuis is. Dat maakt volgens mij niet uit. Een perfect moment bestaat niet, alles kan zomaar ineens anders zijn.
Als je zeker weet dat jullie relatie goed zit en je de verantwoordelijkheid voor zo'n prachtig wondertje kunt dragen, dan denk ik: "DOEN!"

Liefs!

Hoi meisje1985:

Dank je wel voor je reactie. Onze relatie zal er wel tegen kunnen. We zijn volgend jaar januari 8 jaar bij elkaar en sinds juli van dit jaar getrouwd. Dus dat zit wel goed.

Ik twijfel alleen heel erg of we niet teveel willen en dat het ongeluk zal brengen ofzo.

Je mooie woorden hebben me goed gedaan, dank je wel

Liefs Linda

Ik zou er gewoon voor gaan!
Voordat die huizen opgeleverd zijn, ben je ook alweer een paar jaar verder (of ze zijn al aan het bouwen natuurlijk). en wie zegt dat je zwanger bent op het moment dat de huizen opgeleverd worden? Of misschien ben je dan al bevallen?
Dit zijn dingen die je niet  kunt  plannen of voorspellen. En mocht het toch tegelijkertijd gebeuren, dan komt dat ook wel weer goed.

Hallo iedereen,
Wat een leuk onderwerp!!
ik zit zelf met het zelfde probleem alleen kan ik er niks meer aan doen
Wij hebben in mei een huis gekocht waar we  2 maart in gaan!( was toen nog niet zanger)
Nu is het zo dat ik 3 maart ben uitgerekend!!!!!!!!!!!!!Help!
En dan komt er nog eens bij dat we 15 maart uit dit huis moeten zijn,erger kan niet dacht ik zo!
We hebben dus ook geen baby kamer op iets dergelijks.
Maare op de vraag of het kan,Tuurlijk!De baby komt niks te kort maar het brengt wel extra stress mee!
veel succes ermee enne alles komt goed
groetjes juut

@Juur: kunnen jullie niet bij familie terecht? Dan heb je misschien wat meer rust.

@TopicStarter (weet even je gebruikersnaam niet meer): Kan je niet ergens een grove planning zien van die huizen? Vaak lopen ze met het bouwen ook nog vertraging op etc. Je kunt er natuurlijk naar vragen. Hoop dat je dat wat meer duidelijkheid brengt. En graag gedaan hoor  

Hallo allemaal,

Wat fijn dat jullie zo meedenken en dat er blijkbaar nog meer mensen in hetzelfde schuitje zitten. Voor jou lijkt het me echt vervelend juut. Maar wat je zelf al zegt het komt allemaal wel goed zorgt alleen voor wat meer stress.

De huizen worden nog gebouwd, maar ze kunnen niet zeggen wanneer precies. Ik ben gewoon zo bang dat ik teveel in een keer wil. Het komt vast allemaal wel goed. Voor mij is het zwanger worden op dit moment het belangrijkste. En dat huis dat zien we nog wel. Staat er nog niet dus kunnen nog afwachten.

Liefs Linda

Terug
Bovenaan