Zwanger worden en griep

Hallo ladies,

De titel zegt t al: ik probeer al enige tijd zwanger te worden. Gister volgens mij mijn eisprong maar vanochtend heb ik helaas de griep gekregen. Voel me belabberd. Koorts valt mee maar heb al drie paracetamollen op.
Ibruprofen zou ook fijn zijn maar dat neem ik express niet ivm het zwanger worden.
Ik hoop alleen niet dat hierdoor deze ronde ook weer verkeken is. We hebben echt ons best gedaan afgelopen week. En daarnaast worden we er allebei best gefrustreerd van.

Weet iemand of dit (griep, paracetamol etc) invloed heeft op een bevruchting/ zwangerschap?

Bedankt alvast,
Mama3007

Heeft geen invloed bij jou. Bij je man heeft koorts wel invloed op zijn zaadcellen. Maar dan nog kun je wel zwanger worden. Paracetamol mag je tijdens een zwangerschap ook. Dus dat kan geen kwaad.

Heej blabla, dankjewel! Ik lig nog steeds met griep op bed. En alleen maar aan het dromen en malen over zwanger zijn....zoals je aan mijn reacties op dit forum kan zien lukt het me aardig om van me af te zetten...ahum.

Hoe is het inmiddels met jou?

Haha hier nog zo'n geval hoor!
Ik heb zelfs net op marktplaats gezocht naar nieuwe bugaboo. Want tja...mijn oude wagen is al 6 jaar oud ;) en een onding. Ik kon het niet laten...schaam schaam....
Ik moet rond de 30 jan ongesteld worden. En jij?
Griep heerst enorm. Ik kan me voorstellen dat je er over piekert. Zal ik stiekem ook doen.
Ik ga heel hard voor ons duimen!!

Oh haha...gelukkig ben ik niet de enige. Gister al naar positie kleding gekeken online...te erg eigenlijk.
En we lopen weer gelijk op. Mijn nod is 29 Jan.

Nou heel hard duimen dan maar weer!!!

Hoop t echt zoooo erg voor ons ;-)

Groetjes!!

Terug
Bovenaan