Zwanger worden en hoesten

<p>Ik en mijn vriend willen heel krijg een kindje en zijn nu bijna een half jaar aan het proberen. Momenteel ben ik nogal verkouden. Ik hoest veel en ben daardoor bang dat als we seks hebben gehad, ik er daarna al zijn sperma er weer uithoest. Kan dat of zit er ook kans in dat ook wat blijft zitten..?</p>
 
Nee hoor, dat lijkt me niet. Toen ik net zwanger was toen was ik zo ontzettend verkouden/ziek! Ik wist op dat moment nog niet eens dat ik zwanger was, zo pril, en ik heb zo erg gehoest dat mijn ribben gekneust waren. En toch ben ik zwanger geworden. Ik heb nachten op de bank wakker gelegen, en maar hoesten en hoesten.. omdat ik op de een of andere manier het gevoel had zwanger te kunnen zijn, nam ik niet meer dan wat hoestdrank. Kort daarna wist ii dat ij zwanger was en heb ik ook weleens gedacht: ik zal dat vruchtje toch niet los hoesten ofzo?! Maar er ligt ondertussen een baby naast me in bed! 
 
Nee hoor, dat lijkt me niet. Toen ik net zwanger was toen was ik zo ontzettend verkouden/ziek! Ik wist op dat moment nog niet eens dat ik zwanger was, zo pril, en ik heb zo erg gehoest dat mijn ribben gekneust waren. En toch ben ik zwanger geworden. Ik heb nachten op de bank wakker gelegen, en maar hoesten en hoesten.. omdat ik op de een of andere manier het gevoel had zwanger te kunnen zijn, nam ik niet meer dan wat hoestdrank. Kort daarna wist ii dat ij zwanger was en heb ik ook weleens gedacht: ik zal dat vruchtje toch niet los hoesten ofzo?! Maar er ligt ondertussen een baby naast me in bed! 
 
Je kunt sperma er niet uit hoesten... Als een man klaarkomt, spuit het sperma er met zo'n hoge snelheid uit, dat er direct wat zaadcellen al wat verder naar boven schieten. Daar is het allemaal fysiologisch op gemaakt.Ik lig bijvoorbeeld ook nooit met mijn benen omhoog of zo, maar ik ga na de seks altijd meteen naar het toilet omdat ik gewoon super erg moet plassen. En ik ben nu gewoon zwanger van de tweede ;) Dus niet te veel bij nadenken!
 
Geen zorgen hoor, dat kan niet, maar ga anders na de seks even met je billen omhoog liggen, dan help je de zwaartekracht even!
 
Terug
Bovenaan