Zwanger worden en in bad gaan

<p>Hallo allemaal, </p><p>Mijn man en ik zijn inmiddels een jaar bezig met zwanger worden...tevergeefs en uit de onderzoeken komt niks bijzonders. </p><p>Nu ga ik nogal graag in bad maar her en der lees ik weleens dat in bad gaan niet goed is in het eerste trimester. Ik durf nu dus ook niet goed in bad te gaan tussen eisprong en menstruatie. Wie herkent zich hierin en wat zouden jullie doen? </p><p>Groetjes </p>

Ik heb de vraag van 'te warm' in bad gaan toevallig gesteld aan mijn vk afgelopen week.
Deze zegt, als je dit altijd al doet dan is je lichaam eraan gewend dus het zou geen kwaad kunnen. 
Ik had namelijk gelezen 'te warm' douchen of in bad gaan dat dag koorts kan veroorzaken en dit het kindje dan kan laten afgaan. Maar dat klopt dus, alleen als je dit uit het niets gaat doen
Hoop dat ik je een beetje geholpen heb met je vraagstelling.

Ik heb de vraag van 'te warm' in bad gaan toevallig gesteld aan mijn vk afgelopen week.
Deze zegt, als je dit altijd al doet dan is je lichaam eraan gewend dus het zou geen kwaad kunnen. 
Ik had namelijk gelezen 'te warm' douchen of in bad gaan dat dag koorts kan veroorzaken en dit het kindje dan kan laten afgaan. Maar dat klopt dus, alleen als je dit uit het niets gaat doen

Ik wist dat niet eens! Ging in die periode de voor en net tijdens mijn zwangerschap heel vaak in een warm bad! Hielp tegen de krampen in mijn buik! Ik denk dat wanneer je het altijd al doet het geen kwaad kan! 

Je kan gewoon in bad gaan zou niet weten waarom. Je kindje zwemt zelf in warm water. En voor jou alleen maar fijn als je bv krampen hebt. Ik heb het ook gewoon gedaan.

Als je het gewend bent maakt het niks uit. Ik ga al een aantal jaren 6 vd 7 dagen id week in bad. Inmiddels 32 weken en kom toevallig net uit bad gerold. Meneer schopt er flink op los als ik in bad zit, omdat ik dan ontspan. Dus gewoon doen. ?

Je kan prima in bad hoor ik ben ondertussen 25 weken en ga minstens 2x per week in een lekker warm bad (niet te heet rond de 37/38 graden). Heerlijk zeker tegen de lichamelijke spierpijntjes op het moment.
Je mag zelfs gewoon in de sauna enz als je dat gewend ben. 

Terug
Bovenaan