Zwanger worden en Jaccuzi

<p>Hoi dames,</p><p> </p><p>Mijn man en ik zijn inmiddels al alweer 8 maanden bezig om zwanger te worden en een kindje te krijgen.</p><p>Nu ben ik gelijk de eerste ronde van het proberen zwanger geraakt. Alleen ging dit helaas mis bij 5,5 week zwangerschap.</p><p> </p><p>Nu zijn we het dus weer aan het proberen, alleen hebben we een jaccuzi, waar mijn man haast dagelijks wel een keer in gaat.</p><p>Nu lees je daar wel vanalles over op internet over eventuele nadelen voor het sperma van de man.. </p><p> </p><p>Nu was mijn vraag. Wie is ondanks vaak warme baden/jaccuzi gebruik toch gewoon normaal zwanger geworden?</p><p>Wij de eerste ronde dus wel, en ook nog gelijk, maar toen gingen we er niet zoveel en vaak in als we nu doen. (En vooral mijn man doet).</p><p> </p><p>En is het dan ook zo, dat je minder kans hebt, of wordt de kans op zwangerschap dan haast nihiel?</p><p> </p><p>Groetjes </p><p>B.</p>
 
Geen idee, maar dan toch eens een maandje niet in jacuzzi. Kijken wat dat doet? Elke dag is sowieso niet goed voor de huid haha. 
 
Haha nee precies..als.het aan mij ligt doen we dat ook.. alleen gelooft mijn man er niet in dat het misschien wel van zijn jaccuzigebruik komt..
Hij gaat er dus niet zomaar mee stoppen ben ik bang.
 
Wij zaten in een IVF traject onder meer doordat mijn man weinig zaad en slecht bewegend zaad had. Daar werd wel heel erg geadviseerd om de teelballen zo koel mogelijk te houden. Dus niet in bad, ruime katoenen boxers, geen te strakke jeans. En omdat de cyclus van sperma tussen aanmaak en ejaculatie zo’n 3 maanden à 100 dagen is, moest hij dit ook doen voor drie maanden voorafgaande mijn follikel punctie.

Maar dat was dus omdat hij al slecht zaad had überhaupt. Geen idee of dat ook noodzakelijk is als je gezond zaad hebt.
 
Terug
Bovenaan