Zwanger worden en koloscopie, iemand ervaring?

<p>Hoi allemaal,</p><p>Ben net nieuw hier dus ff voorstellen.</p><p>Mijn vriend (34) en ik (32) wonen samen met onze 2 kinderen 14 en 12 en 2 hele lieve honden. Nu willen we graag een 3e kindje! Dus daarom op deze site beland.</p><p>We hebben net besloten te stoppen met de prikpil. Ik heb in het verleden mijn uitstrijkjes niet goed gehad en daar ook wat aan laten doen.</p><p>Nu ik net een paar weken gestopt ben met de prikpil (wat helaas al langer kan duren)heb ik last van contactbloedingen en moet ik na een uitstrijkje voor een koloscopie..(duurt nog 2 maanden)</p><p>heeft er iemand ervaring mee met een verkeerd uitstrijkje en zwanger worden? </p><p>Hoe gaat dat als de uitslag niet goed is?</p><p>Maak me hier best wel druk om en waarom nu net wanneer ik gestopt ben met de pil pfff </p><p>Hoor graag jullie advies, ervaring</p><p> </p>
 
Hoi hoi,
ik heb eind april ook een slecht uitstrijkje gehad en vlak na het nemen van de biopten heb ik Mn innesteling gehad en je raad het al zwanger geraakt. Nu had ik op zaterdag positieve test en op dinsdag de uitslag CIN3 waar dus echt wat aan gedaan moest gaan worden. Inmiddels ruim 10 weken zwanger en 7 augustus gaan ze door middel van een lisexisie de onrustige cellen allemaal verwijderen. Vind het doodeng maar aan de andere kant heb ik geen keus. Ze zeggen dat het geen miskraam kan veroorzaken. Alleen eventueel een vroeggeboorte bij 8% van de vrouwen met 36 weken. Wel hadden ze mij met de bespreking om de biopten te nemen wel afgeraden zwanger te raken, dit gesprek was alleen vlak na Mn eisprong en het was dus raak. Als ik jou was zou ik toch even wachten met proberen tot alles van onderen goedgekeurd is met zwanger raken want de stress die hierbij komt kijken is geen pretje. 
Hoop dat je hier wat aan hebt
 
x
 
Hoi hoi,
Dank je voor je reactie heb er zeker wel wat aan, ik heb in het verleden al een lis gehad omdat ik cin3 had, dus we waren laatst al op gesprek geweest bij gyn en die zei dat het verstandig was om niet te wachten met een kindje.
Helaas kwam dit er dan tussendoor, de gyn weet het dus en heeft niks gezegd over of ze een lis doen als je zwanger bent dan doen ze dus wel. Het is balen dat je zolang moet wachten tot ik weet of het goed is want als ze meer weg moeten halen dan word dat wel een puntje. 
Ik wens je sterkte 7 aug, je voelt er weinig van en het viel mij heel erg mee. Maar snap dat je het doodeng vind met z'n kleintje in je buik 
 
 
Terug
Bovenaan