Zwanger worden en powerplate

A

Anoniem

Guest
Hey Meiden

We zijn al weer een poosje bezig voor nummer 3 (ik 31 en man 38) nu heb ik alleen een vraagje, ik sport 2x in de week en als afsluiting ga ik altijd nog een kwartier op de powerplate. Ik weet dat je er niet op mag als je zwanger bent maar zou het ook gevolgen hebben voor b.v. de innesteling?

Heeft iemand hier ervaring mee of weet iemand dit misschien.
Ik heb geen zin om het op de sportschool te vragen, dan weten ze meteen dat we nog een kindje willen.  

Hallo Zwaantje,

Ik kwam even op jullie  forum kijken en zag je vraag..
Ik mocht expliciet niet op de power plate staan want het schud letterlijk en figuurlijk alles door elkaar heen..niet goed voor een eventueel beginnend vruchtje.. die zou los kunnen schudden..
dus veel plezier met meet fietsen en meer cardio zou ik zeggen.. haha ik heb het risico in ieder geval niet genomen..(helaas nog zonder resultaat!)

Succes met alles en hou je taai..

liefs haag

Hoi,

Ik ben van het 'als zwanger worden langer duurt' forum, maar lees hier ook wel eens mee. Ik ga ook altijd op de powerplate, maar dan alleen in de eerste 2 weken van mijn cyclus, als ik zeker weet dat ik nog geen eisprong gehad heb. Dan kun je toch lekker genieten van dat ding, maar vermijd je wel alle risico's. Succes ermee!

Liefs, Anke

Hallo,

Ik zou het risico niet nemen...
Ik heb een miskraam gehad 4,5 jaar geleden en toen trainde ik ook op de powerplate,
tis niet bewezen dat het daarvan kwam,(ik wist niet dat ik zwanger was) maar waarom dit risico nemen ?? Gewoon niet doen, verzin iets anders...

Werkt trouwens wel he dat apparaat ; ik ben er 25 kilo mee afgevallen en (ik woog 96 kilo) en nu weeg ik (4 jaar later) 68 kilo !!! Moet je nagaan !
Zou nu ook wel weer willen want dat is de huid weer wat strakker, maar wij willen ook graag zwanger worden dus dat risico neem ik geen 2e keer !

Nanny

Terug
Bovenaan