zwanger worden en schildklier

A

Anoniem

Guest
Hoi Allemaal,

Ik lees af en toe jullie vragen en antwoorden op de site en zit zelf ook met een vraag. Heb me dan ook zojuist aangemeld zodat ik mee kan praten en wat dingetjes kan vragen in de hoop op reacties.
Ik heb zelf al zo`n 12 jaar een niet werkende schildklier na bestraling met radio actief jodium, ik ben 1 keer per jaar onder controle van de huisarts om mijn schildklier waardes te laten controleren en ben al heel wat jaartjes stabiel. Mijn man en ik zijn sinds augustus bezig om zwanger te worden (eerste keer) we zijn dus nog maar net bezig maar vandaag toch weer ongesteld geworden en zoals iedereen hier ietwat teleurgesteld.
Zijn er mensen die ervaring hebben met schidklier problemen en zwanger worden ??
en die mij daar wat meer over willen of kunnen vertellen ??
Hopelijk hoor ik wat.

Heel veel groetjes Vlinder11

Hoi Vlinder,

Kijk eens op pagina 2 ongeveer, daar staat een topic over schildklier en zwanger worden.. heb ik net vorige week geopend. Ik heb geen schildklier meer, dus had ook wat vraagjes..

Groetjes en succes
anne!

Hoi Anne,

gevalletje niet goed gekeken geloof ik,  maar bedankt voor de tip. Wel goed te horen dat er ook mensen zijn die er weinig last van hebben gehad tijdens het zwanger worden.
Ik heb 2 zwangere zussen momenteel en vind het soms wel lastig om te "zeuren" over mijn eigen niet zwanger worden nog. We zijn ook nog maar net begonnen maar toch is het elke maand weer hopen op goed nieuws !
Heel veel succes en we spreken elkaar vast nog wel.

Groetjes Vlinder11

Terug
Bovenaan