Zwanger worden even op een laag pitje???

A

Anoniem

Guest
heey meiden...

vanmiddag even bij de knoarts geweest voor mijn oren en neus...
blijkt dat ik te weinig ruimte heb in mijn neus om voelde lucht door mijn neus binnen te krijgen en heb dus altijd het gevoel dat ik verkouden ben...
Dit kan verholpen worden door een hele kleine ingreep wordt dan s'morgens geholpen en mag s'middags weer weg... maar goed moet wel onder narcose...
Het is geen ingreep die gelijk gedaan moet worden dus mag ook na een evt. zwangerschap...maar ja wie weet hoelang dat nog gaat duren...
Ook zit ik enorm in mijn maag met mijn gewicht...ben zo bang dat het niet gaat lukken door dat ik obesitas heb...
Ga in ieder geval beginnen met aquacycling om nog wat kilootjes te verliezen...

Zit er ook sterk overna te denken om eerst de ingreep te ondergaan...Als ik dan weer kan proberen met zwanger worden over een maand of 2/3 ben ik ook weer wat kilo's kwijt...

Weet even niet wat ik moet doen...
Dus ga ook even met mijn longarts bespreken (moet ik woensdag toch heen)
Wil zo graag zwanger worden...liever gister dan vandaag en liever vandaag dan morgen...

liefs

Beste Cloewja,

Je gezondheid gaat altijd voor op alles.
Ik hoop voor je dat je snel zwanger word.

Je zou altijd overleg met een arts kunnen plegen
Als het komt omdat je obesitas hebt.

Heel erg veel sterkte
En veel klus plezier

Groetjes Vivian

Hee cloewja,

Lastige keuze hoor, ik begrijp heel goed hoe graag je zwanger wilt worden, vooral als het niet direct lukt. Had net even gespiekt op de NOD-lijst en zag dat je ook in ronde 7 zit. We lopen vrijwel gelijk.. Het is zo frustrerend dat je niet weet wanneer het raak mag zijn... Ik zou het nu niet op een laag pitje kunnen zetten, omdat ik het te graag wil.. Maar als jou dit lukt, kun je over een maand of 2/3 weer fit aan de klus, met hopelijk een paar kilootjes minder. Succes! Liefs Chantal

Hay meid,

Moeilijk inderdaad, keuzes keuzes! Misschien best een idee om eerst die ingreep te doen. Je moet er even goed over nadenken. Overgewicht hoeft geen probleem te zijn maar zwaar overgewicht is dat wel inderdaad. Afvallen is denk ik dan sowieso een goed idee maar dat kan ik makkelijk zeggen.......

Ik wens je hoe dan ook succes en sterkte toe...........

Liefs

Terug
Bovenaan