Ha Quinta, dank je wel voor je advies en belangstelling . Ik wil deze maand nog afwachten, heb nl. van het weekend mijn vruchtbare periode, dus duim voor me maar mocht het niet lukken dan zal ik naar de ha gaan voor een doorverwijzing. Ben er misschien ook teveel mee bezig dat het niet wil lukken dat heb je als je het zo graag wil. Dikke kus caatje quote: quinta78 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('16-04-2009 20:58:59&apos

);
hoi caatje
de zaadcellen blijven 3 dagen leven dat klopt. Er is wetenschappelijk aangetoond dat je "meisjes zaadcellen" langer leven en langzamer zwemmen en de "jongens zaadcellen" sneller zwemmen maar korter leven, dus het maakt niet uit of je nou 1,2 of 3 dagen voor of na de ovulatie klust. Het heeft echt te maken met de lucky shot.
Maar als je een jaar bezig bent dan kan je naar de huisarts gaan en een door verwijzing vragen, dit hoeft niet te betekeken dat je in de medische molen komt maar het kan je wel wel duidelijkheid geven of er iets is met jullie eitjes en zaadjes. Mijn neef bijv. die ging ook naar de ha (= huisarts) en kreeg een door verwijzing. Ze wisten niet waar het aan lag en ze hebben gekozen voor ivf, toen ze heen moesten voor de het traject (hormoon spuiten ed) hebben ze nog een zwangerschaps test gedaan voor de zekerheid en wat bleek ze is zwanger!!!! dus zonder medische molen maar met veel rust in hun lijf is het gelukt.
Veel succes met je beslissing, mijn advies is ga even langs de ha en vraag voor een door verwijzing, wie weet is er niks krijg je rust in je lijf en dan ben je opeens zwanger. scheeld veel frustratie.
groetjes quinta
ps: laat je nog even wat van je horen wat je hebt besloten. Ik klets in de groep stoppen in augustus 2009, maar ik zoek je hier anders ook wel op!!!
(ik heb een zoon van 7 maanden)
ha