<p>hi allemaal,</p><p> </p><p>Hebben jullie ervaring met zwanger worden met een laag LH hormoon? </p><p>Om meteen maar even met de deur in huis te vallen, vorig jaar ben ik zwanger geraakt maar helaas was het na 10 weken al voorbij en heb ik een miskraam moeten ondergaan. We hebben bijna een jaar lang niks meer geprobeerd, maar willen het toch weer gaan proberen.</p><p> </p><p>We zijn nu 2/3 maanden verder en afgelopen maand dacht ik dat het weer zo ver was maar helaas was het toch niet zo ver. Ik probeer met ovulatie testen te kijken wanneer er een mogelijkheid is, maar ik moet zeggen dat het nog geen succes is. Het streepje op de testen kleurt namelijk niet en soms maar nauwelijks waardoor ik me af ga vragen of mijn hormonen wel ok zijn..</p><p> </p><p>Ik het het er de laatste dagen moeilijk mee, denken dat je zwanger bent, over tijd en dan toch ineens niet zwanger. Mensen om me heen die verder gaan en zwanger raken. En het gevoel hebben dat je stil blijft staan en er niks gebeurd...
Onzeker over Mn hormonen en alles.. wat zijn jullie ervaringen? </p><p> </p><p>Ik heb nu hier ieder geval het gevoel dat ik er met iemand over kan praten, terwijl ik nu vaak met tranen in m’n ogen zit en erover na denk.</p>